Sara Boruc

i

Autor: WBF

Sara Boruc krytykuje marki odzieżowe celebrytek. "Niewiele wspólnego z trendami"

2021-11-29 17:20

Sara Boruc z sukcesami prowadzi własną markę. Ubrania z metką The Mannei spodobały się nawet zagranicznym gwiazdom. Projekty od polskiej WAG nosiły m.in. Kendall Jenner czy Irina Shayk. W nowym wywiadzie celebrytka komentuje swój sukces, ale także uciera nosa konkurentkom...

Sara Boruc udowadnia, że WAG to nie tylko ładna buzia. Celebrytka ma też głowę do interesów. Może się pochwalić kilkoma projektami, m.in. wydała płytę - LoVe On Your Own.

Jednak największym sukcesem żony Artura Boruca jest marka odzieżowa The Mannei. Choć powstała niedawno, już jest o niej głośno. W projektach polskiej celebrytki pokazywały się m.in. Kendall Jenner, Megan Fox czy Irina Shayk.

W najnowszym wywiadzie Sara Boruc mówi o swoim sukcesie, ale też krytykuje marki innych celebrytek.

ESKA XD #036 - SKOKI NARCIARSKIE, TEST ZIMÓWEK, ELIF, SEKRETY FRIDAY

Sara Boruc o markach Maffashion i Małgorzaty Rozenek-Majdan

W rozmowie z portalem Jastrząb Post Sara Boruc powiedziała, że jest bardzo dumna z tego, że jej marka odniosła sukces tak szybko. Zdradziła, że udało się jej dotrzeć do największych gwiazd dzięki współpracy z przyjacielem, który jest właścicielem agencji pr-owej. Dzięki niemu udało się dotrzeć m.in. do Hailey Bieber.

Sara Boruc została zapytana o inne polskie marki, dokładniej o te należące do Maffashion czy Małgorzaty Rozenek-Majdan. Nie miała do powiedzenia zbyt miłych rzeczy!

Mówiła.

Trzeba jednak przypomnieć, że The Mannei to nie jedyna polska marka, którą nosiły światowe sławy. W projektach firmy Maffashion - Eppram pokazywały się na przykład Kris Jenner, Kourtney Kardashian czy Sofia Richie.

Firmy i biznesy gwiazd

Pytanie 1 z 6
Jest właścicielem restauracji Southern Hospitality w Nowym Jorku. Poza tym ma udziały w Stipple, a także stworzył firmę Miso Media, która projektuje mobilne aplikacje...

Myślę, że ona jest bardzo na czasie. Ma swój czas, jeśli chodzi o trendy. Wszystko, co ona ubierze, jest bardzo hot. Współpracuje z największymi markami, teraz wystąpiła w kampanii YSL i to jest ogromne wyróżnienie, że właśnie taka osoba, która ma dostęp do tych topowych marek i to jest ten moment, kiedy wszyscy projektanci ustawiają się do niej w kolejce, że nam się udało w tym momencie do niej dotrzeć, to jest bardzo duża rzecz. Nigdy, w najśmielszych marzeniach, oczekiwaniach nie liczyłam, że to wydarzy się tak szybko. Moja marka nie ma nawet roku, a chwilę po powstaniu marki Kendall Jenner już ubrała moją rzecz. Zrobiła mi przepiękną niespodziankę noworoczną i przyniosła szczęście na cały nadchodzący rok.

Modowe to dużo powiedziane w przypadku niektórych marek, które powstają na polskim rynku. To są marki odzieżowe. Niewiele mają wspólnego z trendami. Są to marki, które raczej są nastawione na sprzedaż, czyli robią to, na co akurat jest popyt. Są dresy, to robią dresy. Są sukienki, to wszyscy robią sukienki. Są kożuchy, to robią kożuchy. Czy z modą to ma coś wspólnego, to już każdy może sobie odpowiedzieć.