The Weeknd

i

Autor: YouTube/NFL

The Weeknd nie będzie zadowolony. Super Bowl 2021 ze słabym wynikiem

2021-02-10 13:35

Za nami wielkie show The Weeknda na Super Bowl 2021. I choć kanadyjski wokalista dał z siebie wszystko, to nie udało mu się przyciągnąć takiej publiczności, jak występującym w zeszłym roku na scenie Shakirze i Jennifer Lopez. Amerykańskie media donoszą, że tegoroczny mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim obejrzało rekordowo mało widzów.

Podczas tegorocznego Halftime Show na Super Bowl The Weeknd po raz kolejny udowodnił, że jest niezwykle utalentowanym artystą, który potrafi stworzyć niesamowite show. Kanadyjski wokalista zaprezentował się na wielkiej scenie w niedzielę, 7 lutego, gdzie wykonał największe hity ze swojego repertuaru. Nie zabrakło piosenek z ostatniego krążka piosenkarza After Hours, jak również starszych utworów, które umocniły jego pozycję na arenie międzynarodowej. Podczas konferencji prasowej The Weeknd zdradził, że dołożył aż siedem milionów dolarów z własnej kieszeni, by stworzyć multimedialne show, które zachwyci świat. I choć wydawało się, że w dobie pandemii koronawirusa finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim pobije rekordy oglądalności, to tak się nie stało. Wręcz przeciwnie - wyniki były najsłabsze od kilkunastu lat. Również w przypadku liczby wyświetleń na YouTubie The Weeknd pozostał daleko w tyle za Shakirą i Jennifer Lopez, które rozgrzały publiczność w lutym 2020 roku.

Hymny w wykonaniu gwiazd. Kto sobie poradził, a kto nie?

Super Bowl 2021 - wyniki oglądalności

Według danych podawanych przez zagraniczne media, niedzielną transmisję Super Bowl w stacji CBS obejrzało zaledwie 91,6 miliona osób. Dla porównania - zeszłoroczny mecz przyciągnął ponad 100 milionów widzów, natomiast występ Shakiry i Jennifer Lopez aż 104 miliony. W niewiele ponad dobę wideo zamieszczone na YouTubie wygenerowało 60 milionów odsłon, natomiast show The Weeknda w ponad dwie doby zaledwie 20 milionów.

Sonda
Jak Ci się podobał występ The Weeknda?