W miejskim rytmie
The Urban Ritual to niecodzienny modowy koncept, łączący pokaz najnowszych kolekcji kilku marek z artystycznym show. Energia miasta, jego duch i klimat zespoliły się tu ze sztuką w jedną całość. W industrialnej przestrzeni Rubattino 56 SHEIN stworzył mediolański bar we współczesnej reinterpretacji, jako miejsce spotkań, wolności i swobodnej ekspresji. Moda stała się codziennym rytuałem, a ulica – sceną do wyrażenia indywidualnego stylu.
Wydarzenie dało przestrzeń do manifestowania różnorodności i celebracji osobistych historii opowiadanych poprzez modę. Goście pokazu mieli okazję się przekonać, że każdy niezależnie od kultury, wieku czy sylwetki, może tworzyć własną modową wizję, dopasowaną do indywidualnych potrzeb.
i
Pięć marek, pięć odsłon stylu
Na wybiegu zaprezentowano kolekcje pięciu najpopularniejszych marek, które oddają różnorodność dostępnych na platformie SHEIN produktów: Maija wniosła casualową energię i miejski luz, marka SHEIN BAE pokazała zinterpretowaną w nowoczesny sposób biurową klasykę, Missguided połączyło elegancję z nieszablonowym twistem, Anewsta oczarowała włoskim sznytem, a Musera dodała pokazowi błysku prezentując wyrazistą kolekcję, bazującą na cekinach i metalicznych fakturach. Różnorodne estetyki złożyły się na opowieść o tym, jak szeroka i inkluzywna jest modowa wizja SHEIN – platformy zakupowej, która stawia w centrum jednostkę i dba o dostęp do najmodniejszych krojów sezonu dla tych wszystkich, którzy chcą wyrazić siebie poprzez indywidualny styl.
i
SHEIN X – lokalna kreacja, globalna realizacja
Jednym ze szczególnych momentów wieczoru była prezentacja projektu SHEIN X autorstwa włoskiej projektantki Kaïny Chellat Kossoko. Jej kreacje, uszyte we współpracy z lokalną, mediolańską pracownią, to dowód, że moda może łączyć tradycję z nowoczesnością i stanowić bramę do kariery dla młodych talentów z całego świata. A wszystko to dzięki programowi SHEIN X, czyli globalnej inicjatywie, która ma na celu wspieranie początkujących projektantów przez zapewnienie im zaplecza produkcyjnego, a finalnie daje możliwość wyróżnienia się i dotarcia w prosty, transparentny i przyjazny sposób do szerokiego grona klientów na międzynarodowym rynku.
Piękno, które łączy – partnerstwo z MIA Cosmetics
Za makijaże modelek i modeli odpowiadała marka MIA Cosmetics – oficjalny partner pokazu. Jej subtelne, świetliste beauty looki idealnie dopełniły koncepcje The Urban Ritual i podkreśliły naturalność i indywidualne piękno. Ta włoska marka, której przyświeca hasło Your Italian Beauty, stawia na różnorodność i autentyczność. We współpracy z platformą SHEIN stworzyła komfortową przestrzeń na backstage’u pokazu, gdzie modelki i modele mieli możliwość uczestniczyć w procesie doboru makijażu do prezentowanych przez nich na wybiegu stylizacji.
i
Moda jako język współczesnego świata – nowy początek dla SHEIN
Backstage tętnił życiem nie tylko za sprawą unikalnych stylizacji i autorskich makijaży. W pokazie wystąpili modele i modelki z całego świata, o różnych sylwetkach, typach urody i osobowościach. Atmosfera równości, wspólnoty i zabawy sprawiła, że The Urban Ritual stał się czymś więcej niż tylko pokazem – był prawdziwym świętem mody i różnorodności.Pokaz The Urban Ritual w Mediolanie był początkiem nowego etapu dla SHEIN – rodzajem manifestu, którym marka udowodniła, że moda dostępna dla każdego może mieć zarówno światowy wymiar, jak i indywidualny charakter. To nie tylko pokaz najnowszych trendów, ale także opowieść o tym, że styl to codzienny rytuał, który każdy z nas może pielęgnować według własnego uznania. W końcu nasz indywidualizm to najpiękniejszy luksus.
Wszystkie stylizacje zaprezentowane podczas pokazu The Urban Ritual w Mediolanie są już dostępne na platformie marketplace SHEIN.
i
O SHEIN
SHEIN to globalna platforma marketplace, dzięki której moda staje się dostępna dla każdego. Marka oferuje szeroki wybórubrań, akcesoriów i produktów lifestyle’owych zgodnych z najnowszymi trendami. Dzięki współpracy z globalną sieciądostawców i innowacyjnemu modelowi produkcji on demand SHEIN nieustannie łączy produkcję z dbałością o zrównoważony rozwój. W 2024 roku SHEIN zrewolucjonizował produkcję jeansów, wprowadzając technologię Cool Transfer Denim Printing.
Ten nowoczesny proces pozwolił zmniejszyć zużycie wody o 70,5% i całkowicie wyeliminować szkodliwe chemikalia przyprodukcji jeansów, co czyni ten materiał bardziej przyjaznym dla środowiska. SHEIN stale poszukuje nowych sposobów, abyłączyć modę, innowacje i być odpowiedzialną marką modową. Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.sheingroup.com.
Materiał sponsorowany