Reklama obiektu Elements Hotel & SPA wywołała furorę wśród użytkowników mediów społecznościowych. Sposób, w jaki przedstawiono korzyści płynące z odwiedzenia pięciogwiazdkowego hotelu, przełożył się na jego jeszcze większą popularność. Wideo ma kilka milionów odsłon i jak można przeczytać w komentarzach, zachęciło sporą liczbę osób do odwiedzenia obiektu. W ostatnich latach media społecznościowe stały się głównym narzędziem promocji. W przeciwieństwie do mediów tradycyjnych, reklama w social mediach jest łatwa do zrealizowania i przede wszystkim darmowa. W przypadku spotu reklamowego Elements Hotel & SPA wystarczyło po prostu przejść się po hotelu - pokazać recepcję, basen czy restaurację, by osiągnąć zamierzony cel. Najważniejszy jest właśnie pomysł. W gąszczu treści publikowanych codziennie w mediach społecznościowych łatwo się zgubić. Obiektowi położonemu w Świeradowie-Zdroju nie tylko udało się dotrzeć do milionów użytkowników, ale również wykreować nowy trend. Dziś inne firmy idą za ciosem i publikują podobne filmiki!
Zobacz też: Nowy trend w podróżowaniu samolotem. Czym jest "raw dogging"?
Reklama SPA podbiła serca internautów
Zanim wideo trafiło do sieci, obiekt i tak cieszył się uznaniem wśród odwiedzających. Teraz jego popularność tylko wzrosła! Spot reklamowy, na którym widzimy kobietę, która z obojętnym tonem oprowadza widzów po hotelu, rozbawiło miliony internautów.
- Tak się nazywamy, tu się meldujecie, tu pytacie – mówi kobieta, pokazując opisywane miejsca.
Jak podaje serwis NaTemat.pl, w viralowym filmiku, który ma już trzy miliony odsłon, występuje Barbara Przybycień, specjalistka od social mediów, która na co dzień pracuje w Elements Hotel & SPA.
- Jesteśmy zachwyceni odbiorem naszego filmu i bardzo cieszymy się z tak pozytywnego feedbacku, tym bardziej że realnie przełożył się na zwiększenie ilości rezerwacji i świadomości naszej marki - wyznała w rozmowie z serwisem.
Gratulujemy i czekamy na więcej! Niewykluczone, że sama pani Barbara odniesie sukces. Udział w reklamie może okazać się bowiem trampoliną do kariery w mediach, co pokazał przykład Barbary Kurdej-Szatan.
Listen on Spreaker.