Instagram

i

Autor: pixabay.com

Instagram straci użytkowników? To wszystko przez nową funkcję!

2021-12-15 10:20

Instagram to kolorowa aplikacja, która w pewnym momencie stała się ogromnie popularna. Dziś używa jej prawie każdy, a w dodatku dla wielu osób jest źródłem dochodu. Niestety teraz aplikacja płata figle, a najnowsza funkcja coraz mocniej irytuje jej użytkowników. O co dokładnie chodzi? Wyjaśniamy poniżej.

Instagram to aplikacja, w której królują przede wszystkim kolorowe zdjęcia. Modelki prezentujące ubrania, zapierające dech w piersiach krajobrazy, przeróżne przepisy, a także wiele innych zdjęć i postów, które są inspiracją, motywują i ciekawią. Na początku w aplikacji królowały tylko zdjęcia. Następnie doszła opcja InstaStories, która została stworzona na wzór Snapchata i okazała się być strzałem w 10-tkę. Niestety jak to w przypadku aplikacji tego typu bywa, jej twórcy postanowili jeszcze bardziej ją ulepszyć i dodali nowość, a mianowicie Rolki. Opcja ta została stworzona na wzór TikToka, który w szczycie pandemii koronawirusa, stał się prawdziwym hitem nie tylko wśród młodzieży, ale także osób dorosłych. Niestety pojawienie się Rolek sprawiło, że wielu osobom poleciały zasięgi, a w dodatku przyczyniły się do tego również hashtagi.

ZOBACZ TAKŻE: Instagram - dozwolona ilość hashtagów zmieniona! Ile znaczników dodać żeby nie dostać bana?

Piosenki świąteczne 2021 - najlepsze propozycje, które umilą czas

Instagram - dlaczego ucina zasięgi?

W ostatnim czasie można zaobserwować, że Instagram mocno ucina zasięgi nie tylko popularnym twórcom, ale także zwykłym użytkownikom. Dlaczego tak się dzieje? Jeśli nie lajkujemy postów danej osoby, szybko jej nowe treści mogą zniknąć nam całkowicie z pola widzenia. Tak samo dzieje się gdy wchodzimy na Instagram, przeglądamy relacje a nie oglądamy postów. Wtedy umykają nam one mocno do dołu i możemy nie być w stanie ich przeklikać. Niestety na ucinanie zasięgów ma również nowa opcja - Reels. Jeśli użytkownik nie doda przynajmniej jednej rolki w tygodniu na swój profil, jego konto mocno na tym straci.

Oprócz tego w ostatnim czasie było głośno o hashtagach. Dawniej mówiło się, aby dodawać pod postami do trzydziestu znaczników, jednak dziś jest inaczej. Algorytm Instagrama reaguje obecnie najlepiej na mniejszą ilość hastagów, a twórcy aplikacji zalecają dodawać pod jednym postem od 3 do 5 znaczników. Wniosek jest taki, że obecnie najlepiej dodawać nie tylko zdjęcia na profil, ale także relacje, rolki oraz wszelkie dodatki takie jak muzyka, naklejki czy też hashtagi. Czy przez co chwilę pojawiające się zmiany i mocno spadające zasięgi, użytkownicy przerzucą się na inną aplikację? Wiele osób ma jednak nadzieję, że twórcy Instagrama zreflektują się w najbliższym czasie.

ZOBACZ TAKŻE: Instagram będzie płatny?! Nadchodzą zmiany w aplikacji!

Sonda
Czy korzystasz z instagrama?