Żabka wprowadza nową markę własną Good Mood. Sięgnij po dobry nastrój!

2025-11-17 9:31

W Żabce właśnie zadebiutowała nowa marka własna – Good Mood. To przekąski, napoje i słodycze stworzone, by sprawiać radość pysznym smakiem, kolorowym designem i korzystną ceną. Na start w ofercie znalazły się m.in. croissanty, czekolady, ciastka i owocowe smoothie. Produkty dostępne są wyłącznie w sieci Żabka, która liczy już 12 tysięcy sklepów.

Good Mood wyróżnia się na półce

Markę łatwo rozpoznać dzięki żółtym opakowaniom i umieszczonym na nich „śmiejącym się” oczom, przypominającym radosne emotikony. Na początek w ofercie znalazły się egzotyczne smoothie o smakach mango–marakuja oraz ananas–kokos, chrupiące wafle czekoladowe DOUBLE CACAO i w wersji powiększonej – MAXXXI, delikatne croissanty z owocowymi nadzieniami, a także ciasteczka maślane oraz wypełnione wiśniowym i jabłkowym nadzieniem. Do tego mleczna i biała czekolada, również w wersji bąbelkowej – słodka przyjemność dla każdego w rozmiarze klasycznej tabliczki czekolady, jak i w większej gramaturze.

Już niebawem pojawią się również produkty w wersji orzechowej czy czekoladowej. Wszystkie wyroby z kakao mają certyfikat Rainforest Alliance, co potwierdza, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw i powstają z poszanowaniem środowiska.

Zobacz też: Młodzi przedsiębiorcy z Pokolenia Z chcą niezależności, ale cenią bezpieczeństwo

Klienci coraz częściej wybierają marki własne, poszukując dobrej jakości w atrakcyjnej cenie. Nasza nowa marka Good Mood idealnie wpisuje się w ten trend. Po raz kolejny udowadniamy, że marka własna nie musi być odtwórcza, ale może angażować swoim unikatowym brandingiem i oryginalnymi aktywacjami. Zależy nam, by produkty Good Mood od pierwszego spojrzenia wywoływały uśmiech – stąd radosne oczy, które zaczepnie na nas patrzą z każdego opakowania. Czekolady, ciastka czy smoothie to pyszne propozycje zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, którzy chcą sięgnąć po przyjemnościową przekąskę. Będziemy rozwijać markę Good Mood, poszerzając jej asortyment o nowe produkty z uwielbianych przez naszych klientów kategorii – mówi Jan Kisielewski, Brand & Innovation Director w Żabka Polska.

IZABELLA KRZAN przejmuje ESKA.pl

Marka pełna charakteru

Każdy produkt Good Mood „ożywa” dzięki doklejonym oczom, które nadają mu indywidualny charakter. Przyciągają wzrok, a jednocześnie można je wykorzystać w materiałach marketingowych – np. na ekranach w sklepie. W połączeniu z wyrazistym żółtym tłem zabieg ten sprawia, że produkty wyróżniają się na półce i tworzą spójny, rozpoznawalny wizerunek marki.

Produkty Good Mood promowane są w sklepach (za pomocą oznaczników i ekranów Digital Signage) oraz w kanałach własnych Żabki: w aplikacji mobilnej, na stronie WWW i w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku i TikToku.