Grupa Time liderem słuchalności

2007-07-23 15:24

Grupa Radiowa Time liderem w 2004 roku wśród sieci radiowych w Polsce

Grupa Radiowa Time (Radio Eska + Gold FM) jest jedyną siecią radiową w Polsce, której słuchalność wzrosła w 2004 roku wśród słuchaczy w wieku 15-34 lata w porównaniu z rokiem 2003.

Prawie 35 proc. wyniosła dynamika wzrostu udziału w rynku grupy Time w 2004 roku w grupie wiekowej 15-34 lata. Wskaźnik ten wynosił w ubiegłym roku 10,8 proc., podczas gdy w roku 2003 – 8 proc.

Dynamika wzrostu zasięgu dziennego natomiast wyniosła 29,5 proc. Zasięg dzienny w tej grupie docelowej wzrósł z 11,7 proc. (2003) do 15,1 proc. (2004). Tym samym Grupa Radiowa Time niezmiennie utrzymuje pozycję lidera wśród grup radiowych w Polsce. Pozostałe sieci zanotowały spadek słuchalności wśród słuchaczy w wieku 15-34 lata (tabelka).

Zasięg dzienny I’ 2003 : XII’ 2003 I’2004 : XII’ 2004 Zmiana do 2003 Udział w rynku I’ 2003 : XII’ 2003 I’2004 : XII’ 2004 Zmiana do 2003 Radio RMF FM 41,12% 40,22% -2,2% Radio RMF FM 30,92% 30,04% -2,8% Radio Zet 34,48% 35,44% 2,8% Radio Zet 24,18% 25,20% 4,2% Grupa Radiowa Time [28] 11,67% 15,10% 29,5% Grupa Radiowa Time [28] 8,02% 10,80% 34,7% Polskie Radio Program 3 6,04% 6,57% 8,8% Polskie Radio Program 3 4,54% 5,26% 15,9% Agora [29] 7,45% 5,83% -21,8% Polskie Radio Program 1 3,63% 3,57% -1,7% Polskie Radio Program 1 5,76% 5,48% -5,0% Agora [29] 4,76% 3,23% -32,1% Audytorium [17] 5,64% 4,65% -17,5% Audytorium [17] 2,81% 2,24% -20,4% Ad point [9] 3,54% 3,27% -7,8% Ad point [9] 2,38% 2,04% -14,1% Radiostacja 1,75% 2,97% 69,4% Radiostacja 1,10% 1,76% 59,7% Plus [22] 2,76% 2,74% -0,6% Plus [22] 1,71% 1,58% -7,7% Radio Wawa 2,29% 1,71% -25,4% Radio Wawa 1,32% 0,90% -32,4% Radio Maryja 1,45% 1,12% -22,4% Radio Maryja 0,68% 0,41% -40,0% Polskie Radio Bis 0,34% 0,67% 99,5% Polskie Radio Bis 0,15% 0,29% 87,3% Polskie Radio Program 2 0,42% 0,47% 12,7% Polskie Radio Program 2 0,19% 0,20% 3,5% Radio TOK FM 0,28% 0,35% 27,4% Radio TOK FM 0,11% 0,15% 37,4% Radio Track, SMG/KRC a Millward Brown Co., TG: 15-34, Polska

Wśród wszystkich słuchaczy (15+) w Polsce, Grupa Time zanotowała w minionym roku ponad 20 procentową dynamikę wzrostu słuchalności. Udział w rynku wzrósł z 4,9 proc.(2003) do 6,1proc. (2004), a zasięg dzienny – z 6,7 proc. do 8,2 proc. Dynamika wzrostu pierwszego wskaźnika wyniosła 24,4 proc., drugiego – 23 proc. Również w tej grupie wiekowej (15+) Grupa Time pozostaje liderem słuchalności wśród grup radiowych na rynku.

Stacje należące do Grupy Radiowej Time (Radio Eska + Gold FM) nadają w następujących miastach: Bełchatów, Białystok, Bydgoszcz, Gorzów Wlkp., Grudziądz, Iława, Kalisz, Kielce, Kraków, Leszno, Lublin, Łódź, Opole, Olsztyn, Piła, Poznań, Radom, Szczecinek, Śląsk, Toruń, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra. ______

___________________________________________________________________ Dodatkowych informacji udziela: Beata Goczał, specjalista ds. PR Grupy Radiowej Time, [email protected]; mob. 0 694 404 019