- Lidl i Biedronka pilnie wycofują popularne produkty Knorr z powodu błędu produkcyjnego.
- Wadliwe partie produktów, takich jak Knorr Fix 4 sery z brokułami czy Knorr Zupa biały barszcz, mogą być niezdatne do spożycia.
- Sprawdź numery partii i dowiedz się, jak bezpiecznie zwrócić produkty do sklepu, nawet bez paragonu!
Tych produktów lepiej nie jedz. Sieci wycofują je ze sprzedaży
Lidl i Biedronka ostrzegają swoich klientów. Obie sieci wycofują ze sprzedaży wybrane partie popularnych produktów marki Knorr. Powodem jest błąd produkcyjny, który mógł sprawić, że niektóre opakowania nie nadają się do spożycia. Klienci proszeni są o niespożywanie ich i zwrot do sklepu.
Co dokładnie wycofano?
W Lidlu z półek zniknęły dwa produkty Knorr:
- Knorr Fix 4 sery z brokułami (39 g) – partie: 527822C93 i 527922C93, data przydatności: 30.04.2027
- Knorr Fix Chrupiący kurczak czosnek (70 g) – partia: 527902C93, data przydatności: 30.04.2027
Podobny komunikat opublikowała też Biedronka. W jej przypadku chodzi o trzy produkty Knorr z tej samej linii, które mogą pochodzić z wadliwych partii.
- Knorr Zupa biały barszcz (22x45 g), partie produkcyjne: 528314C93, data przydatności: 31.01.2027
- Knorr Fix 4 sery spaghetti (20x39 g), partie produkcyjne: 527822C93, 527922C93, data przydatności: 30.04.2027
- Knorr Fix Chrupiący kurczak czosnek (16x70 g), partie produkcyjne: 527902C93, data przydatności: 30.04.2027
Polecany artykuł:
Co zrobić, jeśli masz taki produkt w domu?
Jeśli kupiłeś któryś z wymienionych produktów:
- Nie spożywaj go.
- Sprawdź numer partii i datę przydatności – znajdziesz je na tylnej części opakowania.
- Zwróć produkt do sklepu, w którym go kupiłeś – niezależnie od tego, czy masz paragon.
- Otrzymasz zwrot pieniędzy.
W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu z infolinią Unilever: +801 109 387 - czytamy w komunikacie Lidla.