Kolejne awarie aplikacji Instagram i Tidal
Dzień po dużej awarii usługi chmurowej firmy Cloudflare użytkownicy aplikacji Instagram i Tidal zgłaszają przerwy w ich działaniu. Z danych serwisu DownDetector.pl wynika, że kolejne problemy zaczęły się w środę, 19 listopada w godzinach porannych.
Około godziny 9.20 użytkownicy aplikacji Tidal zgłosili ponad 240 raportów o awarii aplikacji. Mniej bo blisko 90 takich raportów dotyczyło aplikacji Instagram.
Awaria Cloudflare zablokowała dostęp do aplikacji
Awaria usługi chmurowej firmy Cloudflare spowodowała we wtorek, 18 listopada problemy techniczne u wielu platform cyfrowych m.in. X, Instagram i OpenAI - wynika z danych strony Downdetector. Użytkownicy zgłaszali także problemy z innymi stronami internetowymi. Firma przekazała, że usterka została już usunięta.
Cloudflare jest świadome (problemów) i analizuje usterkę, która spowodowała problemy technbiczne u wielu klientów - przekazała firma w komunikacie.
Około miesiąca temu doszło do awarii usługi chmurowej firmy Amazon Web Services (AWS), która także spowodowała problemy u wielu platform cyfrowych m.in. Perplexity, Robinhood i Snapchat.
Cloudflare to firma, która odpowiada m.in. za połączenie domeny strony z serwerem i oferuje różnego rodzaju usługi chmurowe. Zapewnia także ochronę stronom przed atakami spamem i DDoS (Distributed Denial of Service). Jest jedną z największych tego typu firm na świecie.