Odkryj nieznaną Polskę z realme GT 7 i „National Geographic Traveler” – wyjątkowa akcja objęta honorowym patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej

2025-06-26 19:34

25 czerwca w Warszawie odbyła się konferencja prasowa inaugurująca wspólne przedsięwzięcie zainicjowane przez firmę realme, Polską Organizację Turystyczną (POT) oraz magazyn „National Geographic Traveler”. Celem projektu #StresOFFŻycieON jest zachęcenie Polaków do odkrywania mniej znanych zakątków kraju, odnajdywania spokoju w kontakcie z naturą oraz budowania uważności na piękno codziennych chwil. Polska Organizacja Turystyczna objęła akcję honorowym patronatem.

Odkryj nieznaną Polskę z realme GT 7 i „National Geographic Traveler” – wyjątkowa akcja objęta honorowym patronatem POT

i

Autor: fot. Filip Okopny

Współpracy przyświeca idea promowania technologii jako tej, która ma towarzyszyć podczas prawdziwych przeżyć i wypadów, a nie stanowić źródło dodatkowego stresu. Flagowy smartfon realme GT 7, wyposażony w potężną baterię 7000 mAh z ultraszybkim ładowaniem 120 W, z zaawansowanymi funkcjami fotograficznymi, nagrywaniem 4K oraz specjalnymi filtrami podróżniczymi, pozwala uchwycić i dzielić się z bliskimi najważniejszymi momentami, a użytkownik już nie musi się martwić, że urządzenie się rozładuje czy kadr wyjdzie poruszony. Kampania #StresOFFŻycieON to nie tylko promocja najnowszych rozwiązań technologicznych, ale także ruch społeczny inspirujący do pozbywania się codziennych napięć i eksplorowania polskiej przyrody oraz cieszenia się kulturowym i podróżniczym dziedzictwem kraju.

Air Show Leszno 2025 - tak bawiliście się w strefie Radia ESKA

Odkryj Polskę na nowo - technologia w służbie turystytki

Dzięki merytorycznemu wsparciu Polskiej Organizacji Turystycznej i „National Geographic Traveler” w centrum uwagi znajdą się prawdziwe perełki ukryte na nieoczywistych turystycznych szlakach – na bałtyckich plażach, w górskich dolinach czy w klimatycznych miasteczkach. Organizatorzy podkreślają, że dzięki synergii technologii, storytellingu i wsparcia instytucjonalnego kampania ma szansę stać się inspiracją dla tysięcy osób poszukujących nie tylko pięknych widoków, ale także chwili wytchnienia od codziennych wyzwań.

Wierzymy, że technologia powinna pomagać w przeżywaniu najważniejszych momentów – a nie odwracać od nich uwagę. realme GT 7 to narzędzie, które pozwala się zatrzymać, docenić otoczenie i dzielić się pięknem Polski bez zbędnych trosk. Jesteśmy dumni, że możemy wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną i „National Geographic Traveler” inspirować Polaków do odkrywania nieznanych zakątków kraju

- powiedziała Justyna Kościuk, dyrektorka komunikacji w realme Polska. 

Polska Organizacja Turystyczna:

Polska Organizacja Turystyczna z wielkim zainteresowaniem przyjęła inicjatywę „Anxiety Off – Life On”, która doskonale wpisuje się w światowy trend turystyki zrównoważonej oraz świadomego podróżowania w duchu slow tourism. Nawiązuje to bezpośrednio do działalności POT i prowadzonych przez nas projektów. Zarówno e-book, jak i wykonane podczas akcji fotografie będą stanowić dla Polskiej Organizacji Turystycznej wspaniałe uzupełnienie materiałów, które zostaną wykorzystane do promocji pięknych polskich zakątków, zwłaszcza tych nieoczywistych. Dlatego też z dumą objęliśmy akcję honorowym patronatem 

- skomentowała Małgorzata Wilk-Grzywna, wiceprezeska Polskiej Organizacji Turystycznej.

W świecie pełnym pośpiechu chcemy inspirować do uważnego podróżowania i odkrywania miejsc, które pozwalają na chwilę wytchnienia i prawdziwe doświadczenie otoczenia. Dzięki tej współpracy możemy opowiedzieć nowe historie o Polsce – jej przyrodzie, kulturze i ludziach

- przyznał Michał Cessanis, podróżnik i redaktor prowadzący „National Geographic Traveler”.

O realme

realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i czyni najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Marka założona przez Sky Li w 2018 roku w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników to ponad 200 milionów osób. Rok 2024 był dla realme czasem rebrandingu, powstało wtedy nowe hasło „Make it real”. realme zamierza skoncentrować się bardziej na młodych użytkownikach i zapewnić im realne, klarowne i namacalne korzyści w codziennym życiu.

Trudny test z geografii. Rozpoznasz kraj po zdjęciu?
Pytanie 1 z 10
Taka charakterystyczna ściana ozdobiona graffiti znajduje się...
Praga