Black Friday 2025 w Sephorze
Black Friday 2025 to jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń zakupowych w roku. Choć pierwotnie wyprzedaże organizowane były jedynie w Stanach Zjednoczonych, dziś święto promocji znane jest na całym świecie. Co roku miliony klientów polują na wyjątkowe okazje, a sklepy – zarówno stacjonarne, jak i online – przygotowują specjalne rabaty. W 2025 roku Black Friday wypada 28 listopada, jednak wiele marek decyduje się wydłużyć akcję promocyjną. Na Black Friday trwający znacznie dłużej niż jeden dzień zdecydowała się m.in. Sephora. Na jakie promocje mogą liczyć klienci?
Black Friday 2025 w Sephorze – kiedy trwa promocja?
W 2025 roku Sephora wystartowała z Black Friday już 26 listopada, a promocja potrwa aż do 1 grudnia. Oznacza to sześć dni wyjątkowych okazji, dostępnych:
- w perfumeriach stacjonarnych,
- w sklepie online sephora.pl,
- w aplikacji mobilnej Sephora.
To świetna wiadomość dla wszystkich, którzy chcą na spokojnie wybrać idealne kosmetyki, prezenty na święta czy produkty premium w dużo niższych cenach.
Jaki rabat oferuje Sephora na Black Friday 2025?
W ramach akcji Black Friday Sephora przygotowała -25 proc. rabatu na szeroki asortyment kosmetyków i perfum. Aby skorzystać z promocji, należy:
- zrobić zakupy za minimum 149 zł,
- wpisać kod rabatowy BLACK podczas finalizacji zamówienia.
Jak w przypadku większości dużych akcji rabatowych, również oferta Black Friday w Sephorze 2025 zawiera pewne wyłączenia. Oferta nie dotyczy produktów marek: Kayali, Dyson, GHD, Moroccanoil oraz produktów marki Rare Beauty (Zapach Rare EDP, balsamy zapachowe Rare fragrance, zestaw Rare Eau de parfum, Selena’s Faves - Zestaw zawierający wodę perfumowaną i róż do policzków).
Oferta nie obejmuje również kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi promocjami – w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług.
Sephora – lider wśród perfumerii premium
Sephora to francuska sieć perfumerii, obecna na rynku od 1969 roku. Pierwszy sklep powstał w Paryżu, a dziś marka jest częścią koncernu LVMH – jednego z największych gigantów branży luksusowej. Obecnie sieć obejmuje ponad 3200 punktów sprzedaży na całym świecie.
W ofercie Sephory znajdziemy: luksusowe i popularne perfumy, kosmetyki do makijażu, produkty do pielęgnacji twarzy, włosów i ciała, akcesoria kosmetyczne, zestawy prezentowe.