Rihanna najlepszą reklamą! Jedno zdjęcie i cały zapas fioletowych błyszczyków do ust sprzedany! Przez parę godzin! ;)

2015-04-15 15:09

Rihanna jest najlepszą reklamą! Wiedzą to marki odzieżowe, które walczą o udział RiRi w ich kampaniach. Wie to także przyjaciółka Rihanny, Leandra, która wypuściła na rynek własną linię błyszczyków do ust. Rihanna poleciła kolor Purple Haze na Instagramie i produkt skończył się w ciągu paru godzin!

Rihanna jest najlepszą reklamą! Wiedzą to marki odzieżowe, które walczą o udział RiRi w ich kampaniach. Wie to także przyjaciółka Rihanny, Leandra, która wypuściła na rynek własną linię błyszczyków do ust. Rihanna poleciła kolor Purple Haze na Instagramie i produkt skończył się w ciągu paru godzin! Później fanki Rihanny zaczęły masowo kupować pozostałe kolory z debiutanckiej linii kosmetyków polecanych przez idolkę!

>>
Rihanna BIERZE KOKAINĘ?! Zobacz kontrowersyjne VIDEO i komentarz Rihanny!

Rihanna i jej polecenie danego produktu/usługi może zdziałać cuda! Wiedzą to wielkie koncerny, a także przyjaciele Rihanny :) Jedna z najbliższych koleżanek gwiazdy wypuściła na rynek linię błyszczyków do ust. Te wyróżniają się mocnymi barwami, na które zdecydują się jedynie odważne kobiety. Na przykład takie, jak Rihanna ;) Na Instagram gwiazdy wpadło sporo zdjęć, do których RiRi pozowała z pomalowanymi na fioletowo ustami. Okazuje się, że właśnie w ten sposób Rihanna zareklamowała kosmetykiFree Spirits. Rihanna dodatkowo podała konkretny kolor błyszczyka, który pojawił się na jej ustach. Na efekty nie trzeba było długo czekać.

Zagraniczna prasa podaje, że w ciągu paru godzin błyszczyk Free Spirits w kolorze Purple Haza został masowo wykupiony w internetowych sklepach! Fanki Rihanny musiały go mieć! Gdy fioletowy błyszczyk wart 25 dolców nie był już dostępny, dziewczyny przerzuciły się na inne kolory...

>>
Coachella 2015: Rihanna bawiła się wybornie! Leonardo DiCaprio też pojawił się na Coachella 2015! ZDJĘCIA

Ciekawe, jaki procent od sprzedaży kosmetyków dostaje Rihanna... :) Przecież bez niej błyszczyki tej konkretnej firmy nie cieszyłyby się aż takim zainteresowaniem!