Kuba Wojewódzki

i

Autor: WBF

Program Kuba Wojewódzki coraz tańszy dla reklamodawców! Show traci też widzów!

2019-09-06 13:36

Czy program Kuba Wojewódzki po latach królowania najpierw w Polsacie, a potem w TVN, ma się ku końcowi? Polskie media donoszą, że show przynosi coraz mniejsze zyski z reklam, a widzowie wolą we wtorkowe wieczory spędzać inaczej, niż kiedyś... Ceny reklam w nowym sezonie nie wróżą Kubie za dobrze...

Program Kuba Wojewódzki już od 17 lat możemy oglądać w telewizji. Doczekał się aż 33 sezonów. Pierwszy odcinek został wyemitowany 4 października 2002 roku w Polsacie. W roku 2006 showman przeniósł się do TVN-u, a potem nawet został jego samozwańczym królem! Czy jego bardzo długie rządy właśnie dobiegają końca? Tak sugerują polskie media, opierając się na wartości reklamowej talk show. A to ona przecież decyduje o losach każdej produkcji w telewizjach komercyjnych, bo zależy od oglądalności.

Kuba Wojewódzki coraz tańszy!

Serwis SE.pl ujawnił cennik emisji reklam podczas nowego sezonu w TVN-ie. Za spot puszczony podczas programu Kuba Wojewódzki reklamodawcy muszą ponoć zapłacić mniej, niż we wcześniejszych sezonach.

Podczas gdy reklamy przy programach Magdy Gessler (66 l.) kosztują blisko 80 tys. zł, za spot przy show Kuby należy zapłacić „jedyne” 50 tys. zł.

- czytamy na stronie SE.pl. Dla porównania: emisja reklamy w czasie trwania programu Mam Talent kosztuje 76,6 tys. złotych, a podczas MasterChefa - 75 tysięcy.

Na spadające ceny reklam podczas programu Kuby ma ponoć wpływ coraz gorsza oglądalność.

Program Kuby Wojewódzkiego z roku na rok ogląda się coraz słabiej. Wiosną stracił ponad 400 tys. widzów. A o znanych gości coraz trudniej, bo gospodarz potrafił zrazić do siebie niejedną gwiazdę.

- straszy serwis.

Myślicie, że talk show Wojewódzkiego naprawdę niedługo się skończy?

Sonda
Myślisz, że program Kuba Wojewódzki ma się ku końcowi?