Chcecie wiedzieć, jak Mały Głód oficjalnie stał się Królem Sucharów?
Na początku stycznia w sieci pojawiły się spoty reklamowe serków Danio. Pomysł był prosty: Mały Głód, czyli maskotka Danone, porywa polskie modelki blogowe, bo nie życzy sobie, aby zagrały w kampanii reklamowej serków. Czy jakoś tak. Chodzi o ten spot:
Jak Wam się podoba ta reklama? Bo naszym zdaniem jest wyjątkowo drętwa :) Ale później było jeszcze gorzej:
Nasz komentarz nie mógł być miły :) Rzecznik Danone udowodnił, że serki świetnie komponują się z sucharami. I wiecie co? Mieliśmy rację!
Mały Głódnie zniósł krytyki i postanowił osobiście odwiedzić redakcję Hotploty. Chłopak zakradł się do nas pod przykrywką. I to dosłownie! Na wypadek, gdyby jednak został zdemaskowany, zabrał ze sobą kilka zgrzewek serków i kartkę z pozdrowieniami od "Króla Sucharów". No mówcie sobie, co chcecie, ale dla nas jest to ewidentna próba przekupstwa! ;p