Do dna!

2010-01-26 11:07

Janiak i Malinowska promują Żubrówkę

Jak obejść zakaz reklamy wódki? Wystarczy wynająć celebrytów do zaprojektowania ubranka dla flaszek. Tak właśnie zrobił producent Żubrówki. Padło na Karolinę Malinowską i Oliviera Janiaka (naszym zdaniem bardziej nadają się Chyra i Stockinger, ale widocznie byli niedysponowani). Pisaliśmy już o sprawie przed tygodniem, cytując Galę. Myśleliśmy, że to tylko mały epizod, niewinna chałturka na boku. Tymczasem „przypadkiem” ta sama Gala w kolejnym numerze zamieściła dość obszerny wywiad z twórcami „żubranek”, czyli karnawałowych ubranek dla Żubrówki...
Chylimy czoła przed specami od marketingu za genialną strategię promocji! Czyżby założyli, że im więcej Janiaka w gazetach, tym więcej Polacy wypiją? (why)