W dzisiejszych czasach filmy walczą już nie tylko liczbą widzów w kinach i kwotami zarobionymi na biletach. Prawdziwa wojna w tej branży zaczyna się już na etapie zwiastunów. Zresztą nie jest tajemnicą, że jeśli spodoba się trailer, to najprawdopodobniej i sam film cieszyć się będzie dużym powodzeniem, dlatego producenci bacznie obserwują liczbę odtworzeń zwiastunów na YouTube.
A tam do dziś królował pierwszy oficjalny trailer filmu Ciemniejsza Strona Greya (Fifty Shades Darker). Do dziś, bo właśnie pokonał go inny zwiastun...
Mowa o zapowiedzi filmu Piękna i Bestia (Beauty and the Beast), który podobnie, jak Ciemniejsza Strona Greya trafi do kin w końcówce zimy 2017.
Chcecie dowodów? No to przejdźmy do konkretów i porównajmy zwiastuny. Trailer Fifty Shades Darker ustanowił niedawno nowy rekord liczby odtworzeń w pierwszych 24 godzinach od opublikowania. W ciągu pierwszej doby zwiastun Ciemniejszej Strony Greya obejrzano aż 114 milionów razy! Tym samym producenci drugiej części miłosnych przygód Greya pokonali dotychczasowego rekordzistę - film Star Wars: The Force Awakens (112 milionów odtworzeń).
Ale radość w obozie Fifty Shades Darker nie trwała długo. Oto mamy nowego lidera w wyścigu na liczbę odtworzeń: film Piękna i Bestia (Beauty and the Beast). Zwiastun nowej produkcji z Emmą Watson w roli głównej w ciągu pierwszych 24 godzin obejrzano aż 127,6 mln razy!
Wygląda na to, że multipleksy mają już dwa murowane hity nadchodzącej wiosny. Na który z nich czekacie bardziej?
Jeśli nie możecie się zdecydować, zobaczcie (raz jeszcze?) oba zwiastuny: