Zadania firmy obsługującej Kancelarię premiera
KPRM ogłosiła, że do zadań wyłonionej firmy, która zajmie się organizacją wydarzeń medialnych będzie należało m.in.: przygotowanie projektu aranżacji miejsca wydarzenia, przygotowanie scenariusza wydarzenia, nadzór producencki, budowa scenografii, nagłośnienie, oświetlenie, obsługa planu, obsługa konferansjerska, obsługa punktu informacji, zapewnienie zaplecza sanitarnego, zapewnienie sprzętu do tłumaczenia symultanicznego czy organizacja centrum prasowego.
Niemałe koszty
Niedawno zakończyły się przetargi Kancelarii Premiera m.in. na zakup przestrzeni reklamowej na portalach internetowych (szacunkowa wartość podana przez samo KPRM to 1 626 016,26 zł) czy na zakup przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej (KPRM zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 4 000 000,00 zł brutto).
Informacja przede wszystkim
Celem kampanii społecznych Mateusza Morawieckiego, który wcześniej był ministrem rozwoju i finansów w rządzie Prawa i Sprawiedliwości, a w latach 2007–2015 prezesem Banku Zachodniego WBK, jest informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych, prezentacja zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych, czy beneficjentów programów rządowych.