Poznaniacy masowo ubiegają się o zwrot pieniędzy za niewykorzystane sieciówki! Do Zarządu Transportu Miejskiego od połowy marca trafiło już ponad 20 tysięcy takich wniosków.
Już blisko 3,5 tysiąca klientów otrzymało przelew na swoje konto. Obecnie rozpatrujemy ponad 300 wniosków dziennie, a jest to tylko część wszystkich spraw, które klienci załatwiają w Zarządzie Transportu Miejskiego. Każdy wniosek o zwrot musi zostać dokładnie przeanalizowany i zweryfikowany
Mówi Bartosz Trzebiatowski z ZTM-u i dodaje, że o zwrot mogą ubiegać się pasażerowie, którzy nie wykorzystali całego biletu lub jego części.
Zwrot dotyczy całości kwoty w momencie, kiedy nie rozpoczął się jeszcze termin obowiązywania biletu. Bądź też kwoty za niewykorzystaną część biletu w momencie, kiedy termin obowiązywania biletu już się rozpoczął
Wniosek o zwrot środków można złożyć w indywidualnym koncie PEKA lub mailowo. Szczegóły na stronie ZTM-u.