Niebezpieczny trend z TikToka

i

Autor: Shafia Bashir

CIEKAWOSTKI

Chciała wypróbować nowy trend z TikToka. Jajko wybuchło jej w twarz. Poważne poparzenia [ZDJĘCIA]

2023-06-25 11:42

Shafia Bashir to Brytyjka. Jest aktywna w sieci. Chciała wypróbować nowy trend, który pojawił się na TikToku. Niestety, nie skończył się on zbyt dobrze. Skutki internetowego trendu pokazała w mediach społecznościowych. Ma mocno poparzoną twarz. Wszystko przez...jajo.

Niebezpieczny trend z TikToka. Kobiecie jajko wybuchło w twarz

Nie wszystkie rady, które pojawiają się w Internecie, są dobre. Boleśnie przekonała się o tym Shafia Bashir. Brytyjka jest aktywna na TikToku. Na tym portalu śledzi różne nowinki. Jeden z trendów dotyczył szybkiego ugotowania jajka w koszulce. Kobieta postanowiła wypróbować trik pokazany na filmiku przez kulinarne specjalistki. Wsadziła do mikrofalówki kubek z wodą, do którego następnie wbiła jajko. Po chwili podgrzewania, Bashir chciała wyjąć z kubka ugotowane jajko. Zrobiła to jednak zimną łyżką. Jajko wybuchło, oblewając jej twarz. Połowa twarzy została poważnie poparzona, a Brytyjka czuła ból, "jakiego nigdy wcześniej nie czuła.

Jajko poparzyło jej twarz. Kobieta ostrzega przed pomysłami z TikToka

Shafia Bashir wylądowała na ostrym dyżurze. Przez kilka dni skóra schodziła płatami z jej twarzy. Teraz czuje się dobrze i o całej sytuacji postanowiła opowiedzieć w mediach. – Nie chcę po prostu, by ktoś jeszcze przechodził przez to samo, tylko dlatego, że to wideo jest trendem na TikToku. Był to najgorszy ból w moim życiu. To było przerażające. Byłam w absolutnej agonii – powiedziała dziennikarzom Daily Mail. – Gdy tylko zimna łyżka dotknęła jaja, eksplodowało jak fontanna i poparzyło mnie. Włożyłam głowę pod zimną wodę, oddałam dzieci koleżance i popędziłam na ostry dyżur. Moja twarz na szczęście doszła już do siebie. Używałam wazeliny i sudocremu, właściwie wszystkich specyfików, które wpadły mi w ręce – relacjonuje Bashir.

TikTok. Popularność platformy w Polsce

Portal wirtualnemedia.pl informuje, że w czerwcu 2022 roku blisko 13 milionów Polaków zalogowało się na TikToku. To niewiele mniej niż na Instagramie (15,7 mln osób) i wyraźnie mniej niż na Facebooku (26,3 mln osób). TikTok jest jednak najbardziej wciągającym medium. To samo badanie ukazało bowiem, że przeciętny użytkownik TikToka spędzał miesięcznie aż 18 godzin i 31 minut na platformie. Dla porównania Facebook zabierał nam 16 godzin i 10 minut miesięcznie, a Instagram 4 godziny i 5 minut.

Hity, które podbijają TikToka. Stały się viralami!