Tylko takie stałe bywalczynie od Instagrama jak Kim Kardashian mogą mieć tego typu problem. Jeżeli dotąd myśleliście, że zdjęcia na Instagramie to po prostu zbiór fajnych fotek, byliście w błędzie!
Kim Kardashian ze swojego Instagrama uczyniła prawdziwe narzędzie biznesowe. Za zdjęcie z produktem wybranej firmy Kim Kardashian woła nawet 385 tysięcy dolarów! A to wszystko dzięki fanom, którzy z radością klikają w każdą kolejną fotkę celebrytki.
Nic dziwnego, że to właśnie ich Kim Kardashian pyta o radę w najważniejszej kwestii dotyczącej tego portalu, a mianowicie – jaki powinna wybrać filtr?
„Potrzebuję większej logiki na mojej stronie na Instagramie. Czy powinnam wrócić do wrzucania jednego filtra? Proszę, pomóżcie. Naprawdę muszę pójść ze swoim Instagramem do przodu” - napisała zatroskana Kim.
Rzeczywiście, jakiś czas temu Kim Kardashian wpadła na pomysł, by wszystkie zdjęcia na swoim profilu dodawać z filtrem stylizującym je na fotki pochodzące z lat 80. Zobaczcie, jak wyglądał efekt. Pomożecie tym razem?