Kylie Jenner, choć młodsza od trzech sióstr Kardashian, jest obecnie najprężniej ze wszystkich rozwijającą biznes kobietą w rodzinie. Nic dziwnego, że pozostałe z nich czują na sobie presję sukcesu.
W październiku 2016 Khloe Kardashian wydała swoją linię jeansów we współpracy z Good American. Khloe bardzo martwiła się, że jej produkty nie sprzedadzą się w zadowalającej ilości egzemplarzy. Według planu w ciągu dwóch miesięcy Khloe miała sprzedać 150 tysięcy par spodni.
„Było tak wiele rzeczy do zrobienia , by przygotować się do wypuszczenia Good American, a Emma [chodzi o partnerkę biznesową Khloe – Emmę Grade] zestresowała mnie mówiąc o tej ilości i o tym, jak ciężko tyle sprzedać. Teraz boję się, że nie uda mi się zadowolić moich partnerów biznesowych i inwestorów” - mówi Khloe w najnowszym odcinku programu Keeping Up With The Kardashians.
Okazuje się, że dodatkową presję na Khloe wywierają… sukcesy Kylie Jenner. Jej firma Kylie Cosmetics osiąga to, o czym pozostałe Kardashianki mogą tylko pomarzyć.
„Jestem taka zestresowana. Kylie Jenner sprzedaje setki tysięcy sztuk w ile? W trzy minuty! Wiem, że niekoniecznie ze sobą rywalizujemy, ale zawsze byłam znana jako ta gruba siostra. Nie chcę być teraz znana jako upadająca.” - dodała.
Jak myślicie, pozostałe siostry zazdroszczą sukcesów Kylie Jenner?

i

i