Przekąski od sanah lądują w śmietnikach

i

Autor: Wikimedia Commons, Tik-Tok/screen

Wiadomości

Przekąski od sanah lądują w śmietnikach. Jest reakcja sieci sklepów Żabka

W sieci pojawił się filmik, który bije rekordy popularności. Widać na nim, jak przekąski od sanah, które można znaleźć w sieci sklepów Żabka, trafiają do śmietnika. "Wkurzam się, że tyle tego przychodzi, a nikt nie kupuje i się tylko marnuje" – napisał jeden z pracowników.

Jedzenie od sanah z Żabki trafiło do śmietników. "Nikt tego nie kupuje"

W sieci sklepów Żabka, pod koniec października, pojawiły się trzy przekąski sygnowane przez sanah. Artystka stworzyła własną linie produktów, na którą składają się: focaccia, kanapka oraz sałatka. Wszystkie łączy jedno – nuta smakowa róży. 

Dodajmy, że produkty oferowane w ramach „Uczty na wynos z sanah” będą dostępne do 21 listopada lub do wyczerpania zapasów. Wygląda jednak na to, że zapasy się kończą, ale niekoniecznie ze względu na ogromną popularność przekąsek. 

W sieci pojawił się bowiem film, na którym widać, że jedzenie promowane przez sanah wylądowało w śmietniku. Wideo, udostępnione na Tik-Toku, zostało wyświetlone już ponad 1,5 mln razy. 

Pod filmikiem pojawiło się mnóstwo komentarzy, m.in. od samych pracowników Żabki. Oto przykładowe wpisy:

  • "Uwielbiam sanah, ale jako pracownik Żabki wkurzam się, że tyle tego przychodzi, a nikt nie kupuje i się tylko marnuje";
  • "Ani razu mi się nie zdarzyło, żeby ktoś to kupił, codziennie tyle tego się wywala na śmietnik, że to aż smutne";
  • "U mnie w Żabce to samo, nikt tego nie kupuje, a Żabki maja obowiązek mieć to w asortymencie". 

Opinie, dotyczące produktów od sanah, są w ogóle mocno podzielone. Niektórym przypadły one do gustu, inni zaś stwierdzają, że nie da się tego jeść. 

Przedstawiciele sieci sklepów Żabka zdecydowali się na przekazanie oświadczenia serwisowi "Plotek": "Niezwłocznie po otrzymaniu informacji podjęliśmy kroki w celu wyjaśnienia sprawy oraz przypomnieliśmy wszystkim naszym franczyzobiorcom, jak należy utylizować produkty, które są po terminie ważności" – czytamy. 

Ponadto biuro prasowe Żabki zapewnia, że "Uczta na wynos" cieszy się dość dużym zainteresowaniem ze strony klientów (sprzedano już ponad pół miliona produktów). –Zachęcamy naszych franczyzobiorców, aby produkty z krótką datą ważności przekazywane były organizacjom pozarządowym – dodają przedstawiciele Żabki.