POK Rataje

i

Autor: ZTM Poznań POK Rataje

Od 1 czerwca wracają Punkty Obsługi Klienta ZTM Poznań

2021-05-25 8:30

W związku z sukcesywnym „odmrażaniem” poszczególnych branż gospodarki oraz życia społecznego i częściowym zwiększeniem limitów maksymalnej liczny pasażerów w tramwajach i autobusach – od 1 czerwca (wtorek) w pełnym wymiarze czasowym będą otwarte Punkty Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu.

Od 1 czerwca 10 z 11 Punktów Obsługi Klienta ZTM będzie czynnych w godzinach od 6:00 do 20:00.

GDZIE ZNAJDUJĄ SIĘ PUNKTY OBSŁUGI KLIENTA

  • Dworzec Zachodni PKP, Górczyn – pętla autobusowa,
  • Ogrody – pętla tramwajowa,
  • pl. Wiosny Ludów – budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej),
  • Jana III Sobieskiego – dworzec autobusowy,
  • Dębiec – pętla tramwajowa,
  • Junikowo - pętla tramwajowa,
  • rondo Kaponiera – poziom -1,
  • Śródka – dworzec autobusowy i Dworzec Rataje.

Z uwagi na pandemię Covid-19 wciąż niedostępne będą POK i BOK znajdujące się w siedzibie ZTM Poznań przy ulicy Matejki.

Pożar mieszkania. To cud, że nikt nie zginął
Sonda
Obawiasz się o swoje zdrowie i sytuację epidemiologiczną w Polsce?

W Punktach Obsługi Klienta dostępne są następujące usługi:

  • doładowywanie kart PEKA (kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki),
  • kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
  • składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA,
  • odbiór imiennej karty PEKA,
  • kupno karty PEKA na okaziciela,
  • zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
  • opłacanie opłat dodatkowych,
  • informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
  • składanie reklamacji w formie pisemnej
  • otrzymanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,

Jesteś świadkiem ciekawego zdarzenia w waszej okolicy? A może chcesz poinformować o trudnej sytuacji w Twoim mieście? Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy! Piszcie do nas na: [email protected]

W Biurze Obsługi Klienta dostępne są następujące usługi:

  • złożenie reklamacji, skargi lub wniosku,
  • złożenie wniosku o rozłożenie zadłużenia na raty,
  • otrzymanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
  • bezpłatne wykonanie zdjęcia do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie epidemii koronawirusa zdjęcia nie są wykonywane),
  • uzyskanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
  • otrzymanie pomocy w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów