Koreańska influencerka zbije miliony. Problem w tym, że nawet nie istnieje

i

Autor: Instagram

Podpisywali z nią umowy, zarobiła miliard. Problem w tym, że influencerka nie istnieje

2022-03-30 13:47

Rozy na Instagramie pojawiła się dwa lata temu i od tamtej pory regularnie rozbudowuje swoją publikę. Obserwuje ją 125 tys. osób a z tym przyszyły od razu propozycje współpracy marketingowych. Z sieci możemy się dowiedzieć, że Koreanka podpisała już parę umów, za które zostanie hojnie wynagrodzona. Sęk w tym, że ona nawet nie istnieje!

JAK OSZCZĘDZAĆ PALIWO? Zasady eco drivingu | ESKA XD - Prosto z salonu #45

Rozy konto na Instagramie założono niedawno. Założono, bo nie zrobiła tego sama. Ma 22-lata i szybko podbiła social media dzięki swojej nietuzinkowej koreańskiej urodzie oraz dzięki estetycznym fotografiom, jak na prawdziwą influencerkę przystało. Szybko pojawiła się współpraca z markami i tak gwiazda internetu ma podpisane kontrakty na ok. miliarda koreańskich wonów (co na złotówki daje ok. trzy miliony). Nie każdy jednak zauważył, że Rozy nie istnieje w rzeczywistości. Jest awatarem wygenerowanym przez Sidus Studio X.

ZOBACZ TEŻ: Nów z Baranie. Najsilniejszy nów 2022 spełni nawet najskrytsze marzenia. Jak z niego skorzystać?

Sidus Studio X to firma zajmująca tworzeniem animacji. Przy pomocy najnowszych technik projektowania 3D wygenerowano 800 różnych schematów ruchów Rozy, dlatego wygląda aż tak realistycznie na zdjęciach. Postać będzie funkcjonowała na Instagramie, a jej twórcy mają nadzieje na wygenerowanie w przyszłości naprawdę dużych zasięgów. Zapowiadają też, że Roza nie będzie się w przyszłości starzeć i po prostu będzie pierwszym takim instagramowym „banerem reklamowym”, który nie istnieje w prawdziwym życiu.

Na TikToku najłatwiej zrobić karierę?

Posłuchaj podcastu i dowiedz się, co Alex Kain radzi młodym twórcom!

Listen to "Co Alex Kain radzi młodym twórcom? „W TikToku jest siła!”" on Spreaker.