Serwis LinkedIn to najlepsze miejsce do tego, żeby dać poznać się rekruterom i rekruterkom. To także narzędzie do networkingu, budowania marki osobistej czy dzielenia się wiedzą. W Polsce korzysta z niego ponad 4,5 miliona osób, a co minutę aż 6 osób na świecie znajduje za jego pośrednictwem pracę. Już te dwie liczby sprawiają, że warto mu przyjrzeć się bliżej i nauczyć się wykorzystywać stwarzane przez niego możliwości do własnych celów. A korzyści wynikających z obecności w tym serwisie jest znacznie więcej.
Od dzisiaj możesz wziąć udział w bezpłatnych kursach internetowych odbywających się w ramach programu My Digital Life. W trakcie nauki dowiesz się między innymi:
- jak stworzyć profil na LinkedInie, który zostanie zauważony przez Twoich potencjalnych pracodawców,
- jak opowiedzieć o sobie i swoim doświadczeniu w ciekawy sposób, czyli jak zbudować i rozwijać swoją markę osobistą,
- jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty zawodowe,
- na czym polega aktywność na LinkedInie - czym się dzielić, by Twój profil był bardziej widoczny, a wizerunek - profesjonalny i interesujący.
Jeśli dopiero stawiasz pierwsze kroki na swojej ścieżce kariery, niebawem kończysz studia, uczysz się w ostatniej klasie szkoły ponadpodstawowej lub po prostu szukasz nowej pracy i pragniesz rozwinąć swoje zawodowe skrzydła, te kursy są dla Ciebie.
Zarejestruj się już dzisiaj na stronie: https://e-learning.mydigitallife.pl.
W internecie nic nie ginie, markę osobistą buduje się latami. Przygotowaliśmy ten kurs, aby podpowiedzieć młodym ludziom, jak najlepiej pokazać się światu i jak wykorzystać potencjał LinkedIn, aby nawiązać cenne kontakty i zdobyć pracę marzeń. Czyli taką, która będzie źródłem satysfakcji, poczucia spełnienia i niezależności finansowej i w której można wykorzystać swoje talenty – mówi Noemi Gryczko, koordynatorka programu My Digital Life.
Wszystkie kursy prowadzi Dagmara Pakulska – marketerka, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka z ponad 10-letnim doświadczeniem, jedna z Top 25 Polskich Liderek LinkedIna. Szkoli, audytuje i buduje strategie komunikacji zarówno dla marek personalnych, jak i firmowych. Współpracowała już m.in. z Jeronimo Martins Polska, Kino Polska S.A., mBankiem czy TVN. Od kilku lat prowadzi projekt pod hasłem Niby-Prasówka, dzięki któremu dzieli się wiedzą z zakresu szeroko pojętego marketingu i PR-u z wirtualną społecznością liczącą ponad 12 000 osób.
Jak będziesz się uczyć?
- W pełni zdalnie, dzięki wygodnej formule online.
- Metodą małych kroków i osiągania szybkich rezultatów przy wdrożeniu.
- Samodzielnie wybierając kolejność przerabianych tematów zgodnie z własnymi potrzebami.
- Korzystając z video oraz materiałów dodatkowych.
My Digital Life to projekt wsparcia uczennic, uczniów, studentek, studentów oraz profesjonalistek i profesjonalistów ze wszystkich sektorów (prywatnego, publicznego i pozarządowego) w procesie transformacji cyfrowej. Jest skierowany do tych, którzy czują potrzebę podnoszenia swoich kwalifikacji w celu utrzymania, kontynuacji lub rozwoju kariery zawodowej. Projekt My Digital Life jest realizowany przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego ze środków Microsoft w ramach inicjatywy Philanthropies for Skills and Employability. Więcej informacji: https://mydigitallife.pl.