Diablo 4

i

Autor: Gosunoob https://www.gosunoob.com/diablo-4/voice-actors/

Diablo 4

Diablo 4 Sezon 4 zmieni oblicze gry. Blizzard rzuca wszystko na jedną kartę

2024-03-26 7:38

Twórcy Diablo 4 właśnie potwierdzili, że serwer testowy zostanie udostępniony w celu wczesnego przetestowania nowości zaplanowanych na Sezon 4. Oprócz przeglądu przedmiotów i nowych mechanik, zespół odpowiedzialny za grę ujawnił kilka wstępnych uwag na temat kolejnej łatki. Poniżej znajdziecie datę premiery aktualizacji Sezonu 4 Diablo 4 oraz wszystko, co musicie o niej wiedzieć.

Spis treści

  1. Itemizacja
  2. Zmiany klas w Diablo 4 Sezon 4
  3. Endgame

Podczas najnowszego „Campfire Chat” Blizzard ujawnił kilka istotnych rzeczy, które gracze powinni wiedzieć o nowym sezonie w Diablo 4. Po pierwsze, sezon 4 nadejdzie później, niż oczekiwano, ponieważ Blizzard chce mieć pewność, że w pełni zostaną uwzględnione opinie z pierwszego publicznego serwera testowego. Zatem zamiast premiery 16 kwietnia, jak wcześniej obiecano, sezon 4 pojawi się dopiero 14 maja.

Czytaj też: Diablo 4 DLC Vessel of Hatred z nową klasą postaci i wieloma zmianami. Czy to wystarczy Blizzard?

Itemizacja

Nadchodzą pewne duże zmiany w zakresie przedmiotów w Diablo IV, a Blizzard będzie dążył do nowego etosu „jakość ponad ilość”, jeśli chodzi o dropy. W przyszłości spadnie mniej łupów, ale większa ich część będzie składać się z przedmiotów wyższej jakości, odpowiednich dla twojej obecnej postaci. Podstawowe statystyki przedmiotów zostaną ulepszone w przypadku przedmiotów mających kilka afiksów – afiksy legendarne spadną z 4 do 3, a rzadkie afiksy spadną z 4 do 2. Chociaż liczba afiksów w grze zostanie zmniejszona, pomysł jest taki, aby każdy był bardziej znaczący i lepszy. Unikalne przedmioty również zaczną wypadać wcześniej w grze.

Nowy system „Tempering” umożliwi także dodawanie nowych afiksów do legendarnych przedmiotów u kowala, pod warunkiem, że znajdziesz Podręcznik Hartowania, który będzie usuwany z większości zawartości gry. Osoby eksplorujące endgame mogą znaleźć nowe „Większe afiksy”, które zwiększają moc zwykłych afiksów o 1,5 raza. Nowy system „Masterworking” na poziomie 100 w grze końcowej umożliwi także dalsze ulepszanie sprzętu i afiksów.

Zmiany klas w Diablo 4 Sezon 4

Barbarzyńca:

  • Usunięto 10% nieodłącznej redukcji obrażeń.
  • Ogólnie rzecz biorąc, redukcja obrażeń będzie znacznie rzadsza i wyjątkowa.
  • Obrażenia Szarży, Młota Starożytnego, Nieokiełznanego Szału są zmniejszane o nieokreśloną wartość.

Druid

  • Prime Lacerate teraz leczy, przywracając 3% maksymalnego życia, podwojone przy uderzeniach krytycznych, a pierwsze uderzenie krytyczne jest gwarantowane i zadaje (X) zwiększone obrażenia.
  • Ilekroć Trafia Krytycznie, Umiejętności Zmiennokształtne Druida zadają obrażenia zwiększone o 4% przez 10 sekund aż do (X).
  • Nieokreślone wzmocnienie wszystkich obrażeń stworów.

Nekromanta

  • Stwory odziedziczą 100% statystyk gracza
  • Nowe zmiany w Book of the Dead:
    • Nakręcające ataki Żniwiarza skracają teraz jeden z twoich aktywnych czasów odnowienia o 3 sekundy.
    • Ataki Zimnych Magów nakładają Wrażliwość na 4 sekundy.
    • Uderzenie Żelaznego Golema również przyciąga wrogów.

Rogue

  • Inner Sight pozwala teraz Łotrzykom atakować oznaczonych wrogów, aby wypełnić wskaźnik Inner Sight. Atakowanie nieoznaczonych wrogów wypełnia je w 5% normalnego tempa. Kiedy jest pełny, zyskujesz nieograniczoną energię i 25% szansy na trafienie krytyczne na 4 sekundy.

Czarownik

  • Umiejętności mistrzowskie są umiejętnościami podstawowymi.
  • Frozen Orb otrzymuje aktualizację dzięki nowemu unikatowi.
  • Poprawka błędu: afiks skracający czas odnowienia Uników aktywował darmowe rzucanie z Niestabilnych Prądów, pozwalając na niemal nieskończony czas działania Uników Teleportacyjnych. Zostało to naprawione i afiks działa teraz tylko w przypadku celowych rzutów.
  • Poprawka błędu: Zaciekłość Esu nakładała obrażenia od trafienia krytycznego na wszystkie rodzaje obrażeń – teraz, zgodnie z przeznaczeniem, dotyczy tylko obrażeń od ognia.

Endgame

Dużym endgame-owym dodatkiem jest „The Pit”, do którego dostęp można uzyskać po ukończeniu pierwszego poziomu 45 Nightmare Dungeon. The Pit to wymagający losowy loch z ponad 100 poziomami trudności do opanowania. Tutaj znajdziesz większość materiałów do systemu Masterworkingu gry końcowej. Oprócz The Pit spragnieni wyzwań mogą również spodziewać się dodania Andariel do drabinki bossów. Tymczasem Helltides są obecnie otwierane dla większej liczby graczy i będą teraz dostępne na poziomach 1 i 2 świata.

Zmian jest multum, dlatego jeśli chcesz naprawdę zagłębić się w najdrobniejsze szczegóły, weź popcorn i obejrzyj poniższy film. Gracze będą mogli wypróbować te zmiany w Diablo IV podczas PST rozpoczynającego się 2 kwietnia na PC za pośrednictwem Battle.net. Testowanie potrwa przez tydzień, do 9 kwietnia.

PlayStation 5 vs. Xbox Series X [PORÓWNANIE DODATKÓW] | ESKA XD - Blogier #9

PlayStation QUIZ: Którym bohaterem z gier ekskluzywnych Sony jesteś?

Pytanie 1 z 10
Jaki jest twój preferowany styl walki w grach?