RedFall

i

Autor: Wallpaper Cave https://wallpapercave.com/redfall-wallpapers

Gry

Twórcy marzyli o tym, aby ich gra została anulowana. Tak się niestety nie stało

2023-06-05 14:30

Nie każdy projekt musi odnieść sukces i czasem zdecydowanie lepiej przerwać go, kiedy jest jeszcze ku temu okazja. Dostarczanie słabej jakości gier w dzisiejszych czasach przez deweloperów stało się przykrym standardem. Jak widać, twórcy gry RedFall chcieli zaradzić temu, aby ich gra nie trafiła do graczy. Na to nie pozwolił ostatecznie Microsoft.

Problem gier dzisiejszych czasów...

Z niewiadomych przyczyn studia często odchodzą od dostarczania graczom ukończonych produkcji w 100%. Klienci często po zakupie gry muszą mierzyć się z brakiem zawartości, problemami oraz fałszywymi obietnicami twórców. Idealnym przykładem tego typu praktyki będzie najnowsza gra studia Arkane Studios o tematyce kooperacyjnej strzelanki ukazującej spór ludzi z wampirami. Liczne reklamy, zapowiedzi oraz duże oczekiwania legły w gruzach chwilę po samej premierze gry RedFall. Jak się okazuje, tym razem winne nie jest samo studio, a wydawca produkcji, który wymusił wypuszczenie na rynek nieukończonej gry z masą problemów.

Microsoft nie szanuje graczy? Chodzi tylko o pieniądze

Winnym całej tej sytuacji jest Microsoft oraz samo studio Arkane, które nie wywiązało się ukończenia gry na czas. Nie zmienia to jednak faktu, że z doniesień Jasona Schreiera z serwisu Bloomberg ogromna korporacja jest stawiana w złym świetle. Podobno studio od początku zmagało się z brakiem pracowników. Gdy ludzie odpowiedzialni za RedFall dowiedzieli się, że będzie ona grą-usługą oraz jej podstawą będą mikropłatności, ci momentalnie postanowili opuścić statek. To właśnie wtedy nad grą sprawowało pieczę 30% ludzi z pierwotnie planowanych. Dodatkowo nie pomagały „niższe niż przeciętne pensje” oferowane przez Arkane Studios, które swoją lokalizację miało, aż w Austin.

Dochodzimy do momentu, kiedy Microsoft przejął Bethesdę i według słów Jasona Schreiera wielu pracowników miało nadzieje, że korporacja anuluję grę lub zdecyduje się na jej pełny reset. Produkcja od samego początku ubolewała nad jasnym wyznaczeniem kierunku, w który ma iść oraz liczbą pracowników około 100, idealną do stworzenia gry single-player. Arkane Studios było znane do tej pory właśnie z takich gier, stawiających na fabułę oraz rozgrywkę dla pojedynczego gracza. Microsoft stojąc w rozkroku pomiędzy utratą pieniędzy, a wypuszczeniem fatalnej gry postanowił "umyć od sprawy ręce". Tym samym gra musiała zadebiutować.

Finał całej historii bardzo możliwe, że znacie. RedFall z planowaną datą premiery na Halloween 2022 roku ostatecznie ukazał się na rynku 2 maja 2023 roku i zdobył oceny na poziomie 54%. Winnych jest tutaj paru i zdecydowanie najmniej powinni być nimi pracownicy, którzy stanęli przed zadaniem a wykonalnym. Wszystko wskazuję na to, że Microsoft wolał wypuścić niedopracowaną grę oraz zarobić jakiekolwiek pieniądze kosztem klientów.

RedFall

i

Autor: Wallpaper Cave https://wallpapercave.com/redfall-wallpapers Link: https://wallpapercave.com/redfall-wallpapers
Express Biedrzyckiej - prof. Jarosław FLIS

QUIZ: Jakim piłkarzem jestem? Prawdziwi fani piłki nożnej zdobędą przynajmniej 90%!

Pytanie 1 z 10
Na Mistrzostwach Świata w 2006 roku uderzyłem głową Marco Materazziego. Kim jestem?