5-letnia córka Kim Kardashian oficjalnie zaczęła na siebie zarabiać. North West wystąpiła razem z mamą i babcią w najnowszej kampanii marki Fendi. Wybór domu mody zdziwił wielu fanów marki - dotąd Fendi kojarzyło się z bardziej wyszukanymi formami elegancji niż rodzina Kardashian.
Ponieważ jednak popularność Kim Kardashian znacznie wykracza poza kilka głosów krytyki, Fendi z dumą zaprezentowało pierwszy spot z udziałem North West, Kim Kardashian i Kris Jenner. Cała trójka wzięła udział w specjalnej kampanii stworzonej z okazji 10-lecia ikonicznej torby Fendi Peekaboo. Cała kampania nosi nazwę #meandmypeekaboo.
Zaczynamy od Kim Kardashian, jej mamy Kris Jenner oraz córki North West, które po raz pierwszy pokazują inną stronę swojej osobowości poprzez serię szczerych i spontanicznych zdjęć.
- czytamy na Instagramie marki Fendi.
>> Kim Kardashian założyła psu SZTUCZNE JĄDRA! Zapłaciła za nie 10 tys. dolarów
Zdecydowaliśmy się na współpracę z członkiniami rodziny, które są ogólnie znane, znane jako rodzina, w kwestiach kontrowersyjnych, które głośno wyrażają odważny pukt widzenia i mają wizję, ale które zostają też nieodkryte i nieoczekiwane.
- mówi o kampanii Fendi z Kim Kardashian i North West dyrektor generalny marki, Serge Brunschwig.
Nie ma wątpliwości, że to zaledwie pierwsza z dziesiątek reklam, w których będziemy w najbliższych latach oglądać North West. Teraz 5-latkę można uznać już za pełnoprawną członkinię imperium biznesowego Kardashianów... co sądzicie o angażowaniu dzieci do tego typu reklam?