Gdyby wskazać najbardziej stylowego polskiego piłkarza, zdecydowanie byłby to Grzegorz Krychowiak. Sportowiec chwali się na Instagramie swoimi stylizacjami równie często, co piłkarskimi treningami, a podczas kolejnych wypraw z Celią Jaunat za każdym razem prezentuje się nienagannie. Swoją miłość do mody Krychowiak przelał na własną markę Belamonte, która produkuje luksusowe garnitury i koszule dla mężczyzn.
Chcemy wykorzystać sprzyjające warunki i zagospodarować niszę luksusowych produktów do pielęgnacji dla panów, dlatego wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem pracujemy nad nową marką. Wierzymy w siłę brandów współtworzonych ze znanymi osobami, w czym utwierdzają nas wyniki sprzedażowe kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati
- powiedział Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu.
Premiera kosmetyków od Grzegorza Krychowiaka zaplanowana jest na grudzień tego roku. Już dziś wiadomo, co znajdzie się w ofercie. Będą to krem do twarzy, żel pod prysznic, szampon do włosów oraz olejek do pielęgnacji zarostu.
Sam oczywiście nie posiadam specjalistycznej wiedzy, która umożliwiłaby mi tworzenie kosmetyków, dlatego zdecydowałem się na współpracę z założycielami marki Lajuu. Mają doświadczenie w branży kosmetycznej, a ostatnio z powodzeniem wprowadzili na rynek markę współtworzoną z Weroniką Rosati. Wierzę, że osiągniemy sukces i stworzymy wspaniałe produkty
- powiedział sam Grzegorz Krychowiak.
Skusicie się na produkty od niego?
Ostatnio jednak Grzegorz Krychowiak musiał skupić się przede wszystkim na sporcie. Piłkarz pojechał z polską reprezentacją na EURO 2020, gdzie miał walczyć o awans zespołu do 1/8 turnieju. Zawodnik zaliczył jednak koszmarną wtopę, już na pierwszym meczu dostając czerwoną kartkę i zostawiając drużynę w fatalnej sytuacji. Po meczu na Krychowiaka spadła fala krytyki, a on sam, choć pojawił się już w ostatniej potyczce ze Szwecją, nie pomógł Polakom w wyjściu z grupy i cała reprezentacja pojechała do domu.
>> Robert Lewandowski o porażce na EURO 2020. Dodał wymowny post
Grzegorz Krychowiak wchodzi do branży beauty
Teraz Grzegorz Krychowiak dalej rozwija swoje biznesowe imperium. Jak donosi serwis Marketing przy kawie, piłkarz został współwłaścicielem i ambasadorem spółki Lajuu Men, która będzie produkowała naturalne kosmetyki premium dla mężczyzn. Nowa marka będzie nosiła pełną nazwę The Men by Grzegorz Krychowiak. Co ciekawe, druga połowa udziałów w spółce należy do marki współtworzonej przez Weronikę Rosati.