Rośnie liczba słuchaczy Grupy Time

2006-11-21 11:18

Coraz więcj osób słucha Radia Eska i Gold FM

Już ponad 2,5 mln osób powyżej 15. roku życia słucha codziennie stacji radiowych należących do Grupy Radiowej Time (Radio Eska i Gold FM) – wynika z najnowszych danych Radio Track (VI-VIII 2004). To ponad 600 tys. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Systematycznie rośnie także liczba słuchaczy w wieku 15-34 lata: w ciągu roku wzrosła z 1,4 mln do ponad 1,9 mln osób.

W najnowszej fali Radio Track, Grupa Time ma 6,5 proc. udziału w rynku ogólnopolskim wśród osób w wieku 15-75 lat; rok wcześniej wynosił on 4,8 proc. Zasięg dzienny wzrósł zaś z 6,6 proc. (VI-VIII 2003) do 8,7 proc. (VI-VIII 2004).

Udział w rynku VI - VIII'03 VI - VIII'04 Zasięg dzienny VI - VIII'03 VI - VIII'04 Radio RMF FM 23,51% 24,51% Radio RMF FM 28,09% 30,55% Radio Zet 19,06% 20,84% Radio Zet 24,01% 26,27% Polskie Radio Program 1 16,32% 15,76% Polskie Radio Program 1 18,22% 18,17% Grupa Radiowa Time [26] 4,81% 6,50% Grupa Radiowa Time [26] 6,62% 8,70% Polskie Radio Program 3 4,79% 5,06% Audytorium [17] 8,17% 7,71% Audytorium [17] 5,22% 4,58% Polskie Radio Program 3 6,35% 6,60% Agora [29] 4,89% 3,90% Agora [29] 6,64% 5,88% Agora - Złote Przeboje 17] 3,46% 3,01% Agora - Złote Przeboje [17] 4,86% 4,71% Radio Maryja 2,29% 2,51% Radio Maryja 3,56% 3,87% Plus [22] 1,89% 1,55% Plus [22] 2,69% 2,65% Ad point [9] 1,50% 1,17% Ad point [9] 2,07% 1,87% Radiostacja 0,51% 0,81% Radiostacja 0,73% 1,35% Agora - Blue [7] 0,76% 0,62% Polskie Radio Program 2 1,44% 1,21% Polskie Radio Program 2 0,84% 0,54% Agora - Blue [7] 1,26% 0,98% Radio Wawa 1,05% 0,53% Radio Wawa 1,58% 0,96% Radio TOK FM 0,25% 0,30% Polskie Radio Bis 0,39% 0,57% Polskie Radio Bis 0,19% 0,21% Radio TOK FM 0,40% 0,53% Agora - Rock+Kiss [4] 0,61% 0,21% Agora - Rock+Kiss [4] 0,86% 0,36% Radio Track, SMG/KRC a Millward Brown Company, TG:15+

W swojej grupie docelowej (15-34), udział w rynku Grupy Time wynosi 11,6 proc., a zasięg dzienny – 16,3 proc.

Zasięg dzienny VI - VIII'03 VI - VIII'04 Udział w rynku VI - VIII'03 VI - VIII'04 Radio RMF FM 40,45% 41,58% Radio RMF FM 30,34% 30,21% Radio Zet 34,71% 36,03% Radio Zet 24,94% 24,38% Grupa Radiowa Time 26] 11,90% 16,33% Grupa Radiowa Time [26] 7,92% 11,56% Polskie Radio Program 3 5,58% 6,88% Polskie Radio Program 3 3,82% 5,13% Polskie Radio Program 1 6,12% 6,22% Polskie Radio Program 1 4,02% 4,06% Agora [29] 7,30% 5,85% Agora [29] 4,72% 3,06% Audytorium [17] 5,11% 4,99% Audytorium [17] 2,58% 2,20% Agora - Złote Przeboje [17] 4,26% 3,98% Ad point [9] 2,33% 2,15% Ad point [9] 3,53% 3,55% Agora - Złote Przeboje [17] 2,61% 1,91% Radiostacja 1,69% 3,07% Radiostacja 1,12% 1,65% Plus [22] 3,35% 3,06% Plus [22] 2,04% 1,59% Agora - Blue [7] 1,77% 1,53% Agora - Blue [7] 0,89% 0,80% Radio Wawa 2,36% 1,44% Radio Wawa 1,34% 0,74% Radio Maryja 1,22% 0,99% Agora - Rock+Kiss [4] 1,20% 0,34% Agora - Rock+Kiss [4] 1,74% 0,69% Polskie Radio Program 2 0,18% 0,30% Polskie Radio Bis 0,29% 0,69% Radio Maryja 0,34% 0,29% Polskie Radio Program 2 0,43% 0,59% Polskie Radio Bis 0,12% 0,27% Radio TOK FM 0,24% 0,29% Radio TOK FM 0,08% 0,12%
Radio Track, SMG/KRC a Millward Brown Co., TG: 15-34

Tym samym Grupa Time pozostaje, pod względem wyników słuchalności, liderem wśród grup radiowych. Wyprzedzają ją jedynie stacje ogólnopolskie.

W skład Grupy Radiowej Time wchodzą 22 stacje Radio Eska i 4 rozgłośnie Gold FM.

Dodatkowych informacji udziela Beata Goczał, Specjalista ds. PR Grupy Radiowej Time, 0 694 404 019