Anna Lewandowska pokazała brzuszek w obcisłej bluzce! Widać, że to 4. miesiąc?

2019-11-08 15:27 nk
Anna Lewandowska
Autor: www.instagram.com/annalewandowskahpba

Anna Lewandowska jest w 4. miesiącu ciąży. Trenerka czuje się dobrze i oczywiście nie zamierza rezygnować z aktywności fizycznej. Żona Roberta Lewandowskiego wrzuciła na Instagram fotkę tuż po treningu. To pierwszy raz od ogłoszenia ciąży (a i dłuższego czasu wcześniej), kiedy możemy zobaczyć ją w ubraniu, które jest obcisłe na brzuchu... Widać ciążowy brzuszek?

Wiadomość, że Anna Lewandowska jest w drugiej ciąży, bardzo ucieszyła fanów trenerki i jej męża. To Robert Lewandowski pierwszy ogłosił wspaniałą nowinę, prezentując swoją słynną już cieszynkę po strzelonym golu. Potem oboje sportowcy potwierdzili newsa na swoich Instagramach, a piłkarz wyjawił dziennikarzom, że jego żona jest obecnie w 4. miesiącu. Lewa podziękowała też fanom za wsparcie i uspokoiła, że czuje się bardzo dobrze.

Anna Lewandowska pokazała brzuszek

Ania Lewandowska dotąd zdawała się nieco tuszować ciążowy brzuszek luźniejszymi ubraniami. W końcu jednak zdecydowała się zaprezentować obserwującym jej profil na Instagramie zdjęcie w obcisłych ubraniach tuż po treningu.

Anna Lewandowska zapewniła w poście (nie żebyśmy mieli co do tego jakieś wątpliwości...), że w drugiej ciąży, podobnie jak w pierwszej, nie zamierza rezygnować z aktywności fizycznej. I oczywiście poinstruowała inne ciężarne kobiety, jak powinny do tego tematu podejść.

Z całą świadomością pozostałam aktywna, ale trening dobieram do obecnego stanu rzeczy. Co to oznacza? Przede wszystkim to, że lekarz prowadzący powinien stwierdzić czy nie ma przeciwwskazań do trenowania w ciąży, a aktywność powinna być dopasowana do zachodzących zmian w organizmi przyszłej MAMY, POD DANY TRYMESTR

- napisała Lewa.

Trzeba przyznać, że ciążowy brzuszek Anny Lewandowskiej zaczyna być nieco widoczny, ale - szczerze - my mamy większy po śniadaniu. Albo i bez...

Wyświetl ten post na Instagramie.
Training done 💪 what about training during pregnancy? Absolutely! You know me since a long time and you know that i have a lot to say regarding this topic 🥰 ____________________ Trening zrobiony 💪 co z treningiem w ciąży? Jak najbardziej TAK! Znacie mnie nie od dziś i wiecie, że specjalizuje się w tym temacie. Dostałam około tysiąca zapytań o trening w ciąży. Zacznijmy od początku! Z całą świadomością pozostałam aktywna, ale trening dobieram do obecnego stanu rzeczy. Co to oznacza? Przede wszystkim to, że lekarz prowadzący powinien stwierdzić czy nie ma przeciwwskazań do trenowania w ciąży, a aktywność powinna być dopasowana do zachodzących zmian w organizmi przyszłej MAMY, POD DANY TRYMESTR (jeszcze będę o tym pisać). Co na początek? ➡️Spacery! Unikanie forsowania ciała, nawet jeśli wcześniej prowadziłyście aktywny tryb życia, 5-minutowe treningi, wydłużane stopniowo o 5 minut, do momentu, aż będziecie w stanie trenować pełne 30 minut. Koncentrując się na właściwym oddechu i korygowaniu postawy możemy skupić się po prostu na rozciąganiu, nie obciążając kręgosłupa. ➡️Jeśli wcześniej prowadziłaś siedzący tryb życia, wprowadzaj trening stopniowo, pod czujnym okiem lekarza i najlepiej dopiero od 12. tygodnia ciąży. Jeżeli nie jesteś pewna jakie ćwiczenia wykonywać w poszczególnym trymestrze, możesz także skonsultować się z trenerem personalnym i poprosić go indywidualny program treningowy ➡️BĘDZIE NOWY PROGRAM! 💥💥Pewnie nie zdziwi Was, to, co planuję w baaardzo niedługim czasie. Dużo nie zdradzę, ale powiem tylko tyle, że będzie to NOWY PROGRAM TRENINGOWY W MOJEJ APLIKACJI @Diet_Training_by_Ann, JAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO! Idealny dla każdej przyszłej mamy, na różnym etapie ciąży. Stawiam na wzajemne zrozumienie, wiedzę i profesjonalizm w każdym calu. Przejdziemy przez to razem mamuśki! #annalewandowska #secondtrimester #pregnant #pregnantworkout #dietbyann #fitmama Post udostępniony przez Anna Lewandowska ® (@annalewandowskahpba)
NAJNOWSZE