Koronawirus: Wróciły ograniczenia w Urzędzie Miasta Tarnowa. Jak załatwić sprawy? [AUDIO]

2020-10-13 13:30
Urząd Miasta Tarnowa
Autor: Tomasz Piszczek Urząd Miasta Tarnowa znów obsługuje mieszkańców z ograniczeniami

​Mniejsza liczba interesantów, tylko umówione wizyty, pomiar temperatury przed wejściem i obowiązkowa dezynfekcja rąk. To stare, nowe zasady, które znów obowiązują w Urzędzie Miasta Tarnowa. Miasto zdecydowało się na takie ograniczenia w obsłudze klientów w związku z rosnącą liczbą chorych na koronawirusa.

POSŁUCHAJ, o ograniczeniach wprowadzonych w Urzędzie Miasta Tarnowa mówi Ireneusz Kutrzuba, rzecznik prasowy prezydenta Tarnowa

- Zgodnie z obowiązującymi zasadami liczba interesantów przybywających w tym samym czasie w pomieszczeniu Urzędu Miasta Tarnowa to jedna osoba na jedno stanowisko obsługi - mówi Ireneusz Kutrzuba, rzecznik prasowy prezydenta Tarnowa. Jeżeli nie mamy bardzo pilnej sprawy do załatwienia najlepiej odłożyć ją w czasie. Jeśli jednak mieszkaniec nie może czekać należy się umówić telefonicznie lub mailowo z urzędnikiem na daną godzinę.

Ksiądz na mszy namawia do zdejmowania maseczek

Ograniczenia w Urzędzie Miasta Tarnowa

Urzędnicy zachęcają interesantów do umawiania wizyt w Urzędzie Miasta Tarnowa. Można to zrobić telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Te osoby trafią następnie na listę osób umówionych z urzędnikami. W obecnych realiach tylko te osoby będą przyjmowane w urzędowych budynkach. Wyjątek stanowią dzieci do ukończenia 13. roku życia oraz osoby niepełnosprawne. Zanim wejdzie się na teren urzędu każda osoba ma mierzoną temperaturę. Gdy ta przekracza 37,5 stopnia Celsjusza taka osoba nie zostaje wpuszczona. Jeśli nie ma przeciwwskazań po zdezynfekowaniu rąk można wejść do środka. Trzeba tylko pamiętać o zasłanianiu twarzy.

Sprawy można też załatwić korespondencyjnie

Przyjmowanie korespondencji w Urzędzie Miasta Tarnowa ogranicza się do:

  • dokumentów elektronicznych złożonych za pośrednictwem profilu zaufanego ePUAP;
  • dokumentów wniesionych za pośrednictwem poczty elektronicznej z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego;
  • przesyłek pocztowych doręczonych przez operatora pocztowego;
  • pism złożonych z zachowaniem warunków w skrzynce z opisem „Operaty geodezyjne dla Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Tarnowie”, zlokalizowanej w budynku Urzędu Miasta Tamowa przy ul. Nowej 3 - w zakresie spraw dotyczących operatów geodezyjnych dla Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
  • pism złożony w skrzynce z opisem „Korespondencja zwykła”, zlokalizowanej w budynku Urzędu Miasta Tamowa przy ul. Nowej 4 - w zakresie pozostałych spraw.

Pisma, które nie wymagają potwierdzenia wpływu do urzędu należy umieścić w kopercie bez oznaczania jej w jakikolwiek sposób, kopertę należy umieścić we właściwej skrzynce. Do pobrania numery telefonów i adresy poczty elektronicznej do ustalenia terminu wizyty w Urzędzie Miasta Tarnowa.

Ograniczenia w Starostwie Powiatowym w Tarnowie

Z podobnymi ograniczeniami funkcjonują też najbardziej oblegane wydziały starostwa powiatowego w Tarnowie. Mowa o wydziałach: Transportu i Komunikacji, Urbanistyki, Architektury i Budownictwa oraz Ochrony Środowiska i Leśnictwa. Tam również trzeba się umawiać na wizyty, a w budynku może przebywać ograniczona liczba osób. Szczegóły dotyczące funkcjonowania urzędu przy ul. Narutowicza i potrzebne numery telefonów można znaleźć >>>TUTAJ<<<.

Nasi Partnerzy polecają
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE