Sklep odzieżowy - zdjęcie ilustracyjne

i

Autor: pixabay.com

Trendy

Zara już niebawem otworzy swój największy sklep na świecie! Nadchodzi trend na ogromne butiki

Drogie i małe butki, w których można znaleźć kilka sztuk marynarek lub innej odzieży. To już przeszłość! Od niedawna nie tylko luksusowe marki, ale i sieciówki zaczynają podbijać ogromne przestrzenie. Nadciąga era ogromnych sklepów. Pierwsze korki w tym sektorze stawia Zara.

Gdzie powstaje największy na świecie sklep Zara?

Wbrew temu co mogłoby się wydawać, pomimo wielu sytuacji, które negatywnie odbijają się na gospodarce większości krajów na świecie, Zara radzi sobie doskonale! Efektem tego sukcesu ma być ogromny sklep tej sieciówki, który zostanie otwarty już w tegoroczną jesień! Będzie to największy sklep tej marki na świecie.

Otwarcie największego na świecie sklepu Zary

Otwarcie megasklepu Zary w Rotterdamie zaplanowano na listopad 2023 roku. Nowy salon będzie się wyróżniał spośród innych – jego powierzchnia wyniesie bowiem ponad 8 tysięcy metrów kwadratowych. Jak poinformował dyrektor generalny Inditeksu, Óscar García-Maceiras, w na tej powierzchni znajdą się nie tylko stoiska z odzieżą, ale i przestrzeń przeznaczona dla Zary Home, a więc produkty wyposażenia wnętrz - informuje "Rzeczpospolita".

Dodajmy, że do tej pory największym sklepem marki na świecie był otwarty w kwietniu, w budynku Plaza de España w Madrycie, salon o powierzchni ponad 7 tysięcy metrów kwadratowych!

Trend na megasklepy. Na wzór luksusowych marek

Jak się okazuje ogromne sklepy to nie jest pomysł Zary. Taki sam chwyt jest stosowany już przez luksusowe domy mody. Słynne marki starają się otwierać już nie sklepy, a całe budynki!

Taką strategię przyjął między innymi Dior, który w Paryżu zaadaptował na swoje potrzeby historyczną kamienicę nieopodal Pól Elizejskich. Podobnie działa Tiffany & Co. słynna marka jubilerska, która dysponuje reprezenacyjnym budynkiem w pobliżu 5. Alei - relacjonuje "Rzeczpospolita". 

Sektor marek luksusowych od dawna wyznacza trendy. Nie dziwi więc fakt, że tańsze marki podążają śladem znanych domów mody i dlatego chcą się zmieniać. Klienci mniej luksusowych marek, dzięki temu mają odczuć, że kupują produkty klasy premium.

Co do luksusowych produktów... jesteście ciekawi jak wygląda najmniejsza torebka Louis Vuitton? Sprawdźcie!

Drzewa w donicach opanowały Szczecin. Moda staje się plagą?