Biedronka

i

Autor: Agnieszka Janiszewska

Handel

Akcje promocyjne Lidla i Biedronki nieczytelne? Trafiły pod lupę UOKiK

Od kilku miesięcy regularnie obserwujemy wojnę reklamową między Biedronką, a Lidlem. Zarówno koncern z Portugalii, jak i z Niemiec przekonują klientów swoimi badaniami, że to oni są najtańsi. Teraz UOKiK sprawdza, czy praktyki tych dwóch sklepów były właściwe. Badane są także SMS-y wysyłane do klientów, oraz czytelność cen.

Wojna na linii Biedronka - Lidl

Od kilku miesięcy można zauważyć w różnego rodzaju kampaniach reklamowych swoistą wojnę między portugalską Biedronką i niemieckim Lidlem w Polsce. Obydwa dyskonty przekonują, że to one są najtańsze w Polsce według różnego rodzaju badań przeprowadzonego przez różne firmy i różnymi metodami.

Lidl i Biedronka pod lupą UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza działania dwóch czołowych supermarketów w Polsce. - Prezes UOKiK przygląda się działaniom sieci sklepów Lidl i Biedronka pod kątem ewentualnego naruszania zbiorowych interesów konsumentów. Analizujemy też skargi konsumentów - poinformował Polską Agencję Prasową UOKiK.

UOKiK sprawdza nieczytelność cen

To, jak prezentowane są ceny w sklepach także jest pod lupą Urzędu. i to nie tylko w Lidlu, ale także w: Kaufland, Żabka, Dino, Netto, Carrefour i Auchan. UOKiK sprawdza także to, w jaki sposób Biedronka wysyła SMS-y do swoich klientów posiadających ich karty lojalnościowe.

Zobaczcie najlepsze memy z wojny Biedronki i Lidla

Tańszy jest Lidl czy Biedronka? Klienci są w szoku, mówią tylko o jednym