Marka Maybelline New York po zeszłorocznym sukcesie pierwszej edycji MNY Music Stories, wiedziała w którym kierunku rozwinąć koncept swojej muzycznej platformy. Tegoroczna edycja okazała się prawdziwym świętem muzyki i odpowiedziała idealnie na potrzeby konsumentów, a zwłaszcza pokolenia GEN Z, bo kto by się spodziewał powrotu najgorętszego raperskiego składu na scenę? Maybelline New York wiedziało czym zaskoczyć i 18 sierpnia Otsochodzi, Young Igi i OKI nie tylko dali niepowtarzalne show ze swoim solowym repertuarem, ale i zaśpiewali wspólnie największe hity OIO. Raperzy kochają swoich fanów, rzucili w tłum nie tylko hity, ale i dedykowany, limitowany merch z ich autografami oraz zaprosili kilku uczestników na scenę do wspólnego śpiewania. To nie był koniec atrakcji, swoje największe bangery zaśpiewały też podbijające listy przebojów młode piosenkarki Nita i Bambi, a najnowsza twarz marki Maybelline New York – Young Leosia zwieńczyła na koniec swoim DJ setem całe przedsięwzięcie.
Widowisko przyciągnęło fanów dobrej muzyki, ale też tłum gwiazd, celebrytów, twórców internetowych i influencerów. Na piątkowej imprezie bawili się m.in.: Blanka Stajkow, Klaudia Halejcio, Karolina Pisarek, Marcela Leszczak z Miśkiem Koterskim, Monika Miller, Wersow czy Fit Lovers.
Organizatorzy zagwarantowali wiele atrakcji, które pozwoliły poczuć klimat tętniącego życiem Nowego Jorku. W piątkowy wieczór dużo emocji budziły nie tylko koncerty! Maybelline New York stworzyło imponujące strefy make-up wiernie odzwierciedlające te znajdujące się na światowych backstage’ach. Festiwalowicze mogli w nich poznać i przetestować nowości marki, w tym viralową pomadkę Super Stay Vinyl Ink, a następnie wykonać crash testy w koncertowych warunkach. Poruszenie budziły spektakularne multimedialne instalacje, wiernie oddające klimat Times Square. Tłumy przyciągały też dedykowane instaspoty – specjalnie zaaranżowane strefy do perfekcyjnego (i kreatywnego!) selfie, a głód (nie tylko emocji) można było zaspokoić w strefie food trucków i chilloutu.
Emocje jeszcze nie opadły, więc mamy dobrą wiadomość – wspomniany merch, który marka Maybelline New York przygotowała we współpracy z brandem Chaos Gone Global i który został podpisany przez gwiazdy festiwalu, jest do zdobycia w konkursie organizowanym przez markę na social mediach. Do wygrania są limitowane bluzy i t-shirty. Wystarczy opublikować zdjęcie lub filmik z wydarzenia na Instagramie lub Tiktoku, otagować profil marki i dodać hasztag #mnymusicstories. Patrząc na ciągle rosnącą popularność artystów, ten merch to prawdziwe złoto, które każdy fan polskiego rapu powinien mieć w swojej kolekcji.