Kosmetyki Genzie - gdzie kupić? Produkt nowej Ekipy Friza hitem?!

i

Autor: screen z filmu na YouTube: PRACOWAŁYŚMY NAD TYM 9 MIESIĘCY… Kosmetyki Genzie - gdzie kupić? Produkt nowej Ekipy Friza hitem?!

Kosmetyki Genzie - gdzie kupić? Produkt nowej Ekipy Friza hitem?!

2022-09-21 13:41

Polska marka kosmetyczna Bell stworzyła nową, limitowaną kolekcję kosmetyków wspólnie z członkiniami internetowego projektu GenZie, za który odpowiada między innymi Friz!

Kosmetyki Genzie przebiją popularnością gadżety Ekipy? Wiele osób spodziewa się ogromnego sukcesu sprzedażowego sygnowanego logiem nowego projektu Friza. Członkinie GenZie były zaangażowane w cały proces tworzenia kosmetyków od wyboru ich barwy i konsystencji, przez opracowanie własnych receptur zapachowych, aż po design całej linii i wygląd opakowań. Odwiedziły też fabrykę Bell w podwarszawskim Józefowie, gdzie testowały różne produkty i wielokrotnie zmieniały formuły do momentu osiągnięcia satysfakcjonującego efektu.

Friz kiedyś i dziś

Kosmetyki Genzie - rodzaje

Kolekcja Bell x GenZie jest owocem 9-miesięcznej współpracy marki z agencją GetHero i trzema członkiniami projektu – Hanią, Faustyną i Wiktorią. W jej skład wchodzi 7 kosmetyków w ponad 20 różnych wersjach kolorystycznych, które nawiązują do nurtu girl power oraz kluczowych cech i wartości Generacji Z.

Kosmetyki Genzie - gdzie można kupić?

Wśród limitowanych kosmetyków GenZie znalazły się: pisak do piegów, mascara do rzęs, mascara do brwi, pomadka i konturówka do ust, eyeliner w słoiczku oraz paletka cieni z podpisami trójki dziewczyn. Produkty są pakowane w kartoniki, na których znalazły się hasła używane na co dzień przez Hanię, Wiktorię i Faustynę. Od środy (21 września) nowa kolekcja Bell x GenZie będzie dostępna w sieci sklepów Biedronka oraz na stronie bellsklep.com.pl.

Czym jest Genzie? Projekt Friza

Genzie to grupa influencerów, która mieszka wspólnie w jednym z podkrakowskich domów. W skład kolektywu wchodzi sześcioro twórców – Hania, Świeży, Mortalcio, Wika, Bartek i Fausti. Grupa tworzy content w tzw. trybie daily - nowe filmy codziennie pojawiają się na ich kanale na YouTube. Są też aktywni na Instagramie, TikToku i Twitterze.