Kizo idzie za ciosem! Wypuścił nowy smak pizzy Sukcesiliana!

2022-08-31 14:05
Kizo wypuszcza nowy smak pizzy Sukcesiliana.
Autor: E-Muzyka / zdjęcie prasowe Kizo wypuszcza nowy smak pizzy Sukcesiliana.

Sukcesiliana to pierwsza w Polsce marka mrożonej pizzy sygnowana przez artystę związanego ze sceną hip-hopową. Stworzona wspólnie przez rapera Kizo, brand MyToSukces, Universal Music Poland oraz producenta mrożonej żywności Freiberger Group pizza szturmem zdobyła polski rynek mrożonek i wzbudziła ogromne zainteresowanie fanów rapera. Teraz artysta wypuszcza zupełnie nowy smak!

Nowy smak pizzy Kizo robił furorę, zanim oficjalnie pojawił się w sprzedaży! Setki milionów wyświetleń teledysków na YouTube, platynowe i złote płyty oraz wyprzedane trasy koncertowe sprawiają, że Kizo jest z pewnością jedną z najważniejszych gwiazd muzyki w Polsce. Osiągnięcia rapera nie ograniczają się tylko do branży muzycznej. Wprowadzona w maju br. marka mrożonej pizzy Sukcesiliana okazała się przebojem sprzedażowym. Tej wiosny oba warianty produktu, inspirowane osobistymi preferencjami gastronomicznymi rapera: Big Cheese i Extra Meat znikały w szybkim tempie z lodówek.

Marissa i "Stranger" pierwszy raz na żywo!

Pizza Kizo - podwójnie ostry smak

DOUBBLE HOT PEPPERONI to pizza dla wszystkich miłośników pikantnych smaków. Składa się na nią charakterystyczny dla „Sukcesiliany” gruby spód, a na nim dwa rodzaje salami – klasyczne pepperoni i pikantne calabrese. Do tego ostre papryczki Jalapeno, czerwona cebula, dwa rodzaje sera oraz rozpływające się w ustach sosy: pomidorowy i czosnkowy. To wszystko składa się na jedyną w swoim rodzaju kompozycję, która powstała pod czujnym okiem Kizo. Wariant DOUBBLE HOT PEPPERONI będą dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka na terenie całej Polski już od 31.08.2022.

Podejmując się współpracy z Kizo mieliśmy nadzieję, że uda nam się powtórzyć sukces, jaki osiągnęły pozostałe odsłony naszego projektu na największych rynkach Europy. Jednak popularność obu wariantów „Sukcesiliany” przerosła nasze oczekiwania, a wyniki sprzedaży były nawet lepsze niż pizzy„Gangstarella”, stworzonej we współpracy z raperem Capital Bra w Niemczech. „Sukcesiliana” jest nie tylko hitem sprzedażowym, ale również zasmakowała naszym konsumentom. Otrzymaliśmy bardzo dużo zapytań o to, kiedy powstaną nowe warianty. Zaledwie trzy miesiące później spełniamy oczekiwania fanów „Sukcesiliany”. Wspólnie z Freiberger Group wprowadzamy nowy, trzeci smak autorskiej pizzy Kizo: DOUBBLE HOT PEPPERONI - mówi Magda Likus, New Business Director, Universal Music Poland.

Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze