Kizo wypuszcza nowy smak pizzy Sukcesiliana.

i

Autor: E-Muzyka / zdjęcie prasowe Kizo wypuszcza nowy smak pizzy Sukcesiliana.

Kizo idzie za ciosem! Wypuścił nowy smak pizzy Sukcesiliana!

2022-08-31 14:05

Sukcesiliana to pierwsza w Polsce marka mrożonej pizzy sygnowana przez artystę związanego ze sceną hip-hopową. Stworzona wspólnie przez rapera Kizo, brand MyToSukces, Universal Music Poland oraz producenta mrożonej żywności Freiberger Group pizza szturmem zdobyła polski rynek mrożonek i wzbudziła ogromne zainteresowanie fanów rapera. Teraz artysta wypuszcza zupełnie nowy smak!

Nowy smak pizzy Kizo robił furorę, zanim oficjalnie pojawił się w sprzedaży! Setki milionów wyświetleń teledysków na YouTube, platynowe i złote płyty oraz wyprzedane trasy koncertowe sprawiają, że Kizo jest z pewnością jedną z najważniejszych gwiazd muzyki w Polsce. Osiągnięcia rapera nie ograniczają się tylko do branży muzycznej. Wprowadzona w maju br. marka mrożonej pizzy Sukcesiliana okazała się przebojem sprzedażowym. Tej wiosny oba warianty produktu, inspirowane osobistymi preferencjami gastronomicznymi rapera: Big Cheese i Extra Meat znikały w szybkim tempie z lodówek.

Marissa i "Stranger" pierwszy raz na żywo!

Pizza Kizo - podwójnie ostry smak

DOUBBLE HOT PEPPERONI to pizza dla wszystkich miłośników pikantnych smaków. Składa się na nią charakterystyczny dla „Sukcesiliany” gruby spód, a na nim dwa rodzaje salami – klasyczne pepperoni i pikantne calabrese. Do tego ostre papryczki Jalapeno, czerwona cebula, dwa rodzaje sera oraz rozpływające się w ustach sosy: pomidorowy i czosnkowy. To wszystko składa się na jedyną w swoim rodzaju kompozycję, która powstała pod czujnym okiem Kizo. Wariant DOUBBLE HOT PEPPERONI będą dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka na terenie całej Polski już od 31.08.2022.

Podejmując się współpracy z Kizo mieliśmy nadzieję, że uda nam się powtórzyć sukces, jaki osiągnęły pozostałe odsłony naszego projektu na największych rynkach Europy. Jednak popularność obu wariantów „Sukcesiliany” przerosła nasze oczekiwania, a wyniki sprzedaży były nawet lepsze niż pizzy„Gangstarella”, stworzonej we współpracy z raperem Capital Bra w Niemczech. „Sukcesiliana” jest nie tylko hitem sprzedażowym, ale również zasmakowała naszym konsumentom. Otrzymaliśmy bardzo dużo zapytań o to, kiedy powstaną nowe warianty. Zaledwie trzy miesiące później spełniamy oczekiwania fanów „Sukcesiliany”. Wspólnie z Freiberger Group wprowadzamy nowy, trzeci smak autorskiej pizzy Kizo: DOUBBLE HOT PEPPERONI - mówi Magda Likus, New Business Director, Universal Music Poland.