Dominik Rupiński

i

Autor: YouTube/Dominik Rupiński

Frizowi rośnie mocna konkurencja? Dominik Rupiński podbija internet w ekspresowym tempie!

2021-09-27 14:24

Friz to postać, której z pewnością nie trzeba przedstawiać internautom. Stworzona przez niego Ekipa to bez wątpienia najpopularniejszy projekt polskiego YouTube'a, który zainspirował wielu innych twórców internetowych do stworzenia własnych. Jednym z kanałów, który cieszy się popularnością, jest The Blaze House. Czy Dominik Rupiński zagrozi pozycji Friza?

Friz i członkowie Ekipy powinni zacząć się obawiać? Po wielkim sukcesie projektu w sieci powstało wiele innych, które cieszą się coraz większą popularnością. Bez względu na to, czy jest się widzem Ekipy, czy też nie, nie można zlekceważyć tego, co youtuberom udało się osiągnąć w ostatnich miesiącach. Członkowie Ekipy mogą pochwalić się między innymi własnymi lodami, akcesoriami szkolnymi, napojami, a nawet własną płytą, która z miejsca zadebiutowała na samym szczycie rankingu najchętniej kupowanych albumów muzycznych w naszym kraju. Nic dziwnego, że znaczna część twórców internetowych postanowiła pójść śladami Ekipy, jak i cieszących się wielkim zainteresowaniem na świecie youtuberów z zagranicy. Wśród projektów, które cieszą się coraz większą popularnością, jest założony przez Dominika Rupińskiego, Pawła Zmitrowicza i Filipa Kłodę The Blaze House. Kanał Dominika, na którym pojawiają się wszystkie filmiki, ma już ponad 880 tysięcy subskrypcji. Youtuber nagrał też już nawet własną piosenkę!

Ekipa - która piosenka pasuje do Ciebie najbardziej?

Pytanie 1 z 7
Które słowa najbardziej Cię opisują?

Dominik Rupiński konkurencją dla Friza?

Dominik założył konto na YouTubie już w 2016 roku, ale prawdziwą popularność przyniosła mu aktywność w serwisie Musica.ly, a następnie na Tik Toku. The Blaze House, czyli wspólny projekt Dominika, Pawła i Filipa, powstał natomiast na początku 2020 roku i cieszy się coraz większą popularnością. Na fali popularności Dominik nagrał nawet singiel Sweet Life, który w niespełna miesiąc wygenerował blisko 2 miliony odsłon.

Friz kiedyś i dziś