Dino buduje własną sieć stacji paliw. Dino Oil wchodzi w kolejną fazę rozwoju

2025-12-03 9:43

Na stronie rekrutacyjnej Dino pojawiło się pierwsze oficjalne zdjęcie pełnowymiarowej stacji Dino Oil. To sygnał, że projekt paliwowy sieci wchodzi w zaawansowaną fazę, a firma przygotowuje się do rozbudowy własnej infrastruktury i rekrutacji. Po wcześniejszym zgłoszeniu znaku towarowego i uruchomieniu stacji testowej widać, że działania przyspieszyły.

W tych miastach na Warmii i Mazurach powstają nowe sklepy Dino. Sprawdź listę!

i

Autor: Monika Smolik
  • Na stronie rekrutacyjnej Dino pojawiła się wizualizacja stacji paliw Dino Oil, co sugeruje przejście projektu do fazy przygotowań operacyjnych.
  • Spółka Dino Oil zarejestrowała znak słowno-graficzny obejmujący szeroki zakres usług paliwowych, w tym sprzedaż detaliczną i hurtową oraz fuel cards.
  • Dino poszukuje specjalistów ds. paliw, co wskazuje na realny rozwój sieci stacji paliw, a nie tylko koncepcję.
  • Oprócz sektora paliwowego, Dino kontynuuje ekspansję w retailu, przekraczając 3000 sklepów, oraz rozbudowuje zaplecze logistyczne, budując nowe centrum dystrybucyjne w Wiśniewie.
  • Więcej informacji znajdziesz na eska.pl

Pierwsze sygnały i rejestracja marki Dino Oil

Na rekrutacyjnej stronie Dino pojawiła się wizualizacja pełnowymiarowej stacji paliw z logotypem Dino Oil. To pierwszy oficjalny materiał pokazujący, jak może wyglądać przyszła sieć paliwowa spółki. Zdjęcie wskazuje, że projekt przeszedł z fazy testów do etapu przygotowań operacyjnych.

Dino Oil – spółka zależna Dino Polska – już w 2024 roku zarejestrowała znak słowno-graficzny obejmujący paliwa, usługi tankowania, myjnie, sprzedaż detaliczną i hurtową oraz tzw. fuel cards. Tak szeroki zakres oznacza pełny model działania klasycznej sieci stacji paliw.

W sprawozdaniu za III kw. 2023 r. firma ujawniła, że pierwsza stacja – przeznaczona dla transportu Dino – działa w centrum dystrybucyjnym w Łobzie. To dowód, że projekt był testowany operacyjnie już wcześniej.

Rekrutacja i sygnały o rozwoju projektu paliwowego

Już pod koniec 2023 roku Dino poszukiwało specjalisty ds. paliw. Ogłoszenie zakładało m.in. udział w rozwoju sieci oraz nadzór nad bezpieczeństwem funkcjonowania przyszłych stacji. To wskazywało, że projekt nie jest jedynie koncepcją, lecz realnym kierunkiem ekspansji.

Nowe zdjęcie stacji Dino Oil w sekcji rekrutacyjnej to kolejny etap komunikacji. Włączenie go do materiałów HR sugeruje przygotowanie firmy do rekrutacji większej liczby pracowników oraz wdrożenia operacyjnego projektu.

Publikacja wizualizacji jest też sygnałem dla rynku – Dino zaczyna pokazywać, że segment paliwowy będzie jednym z nowych filarów rozwoju sieci.

Dynamiczna ekspansja Dino i plany infrastrukturalne

Rozwój Dino nie ogranicza się do sektora paliwowego. Sieć przekroczyła już próg 3000 sklepów – jubileuszowy market otwarto w Miliczu. Jeszcze trzy lata temu Dino miało o 42% mniej placówek, co plasuje je w gronie najszybciej rosnących firm FMCG w Polsce.

Równolegle firma rozbudowuje zaplecze logistyczne. W Wiśniewie, w powiecie siedleckim, powstaje nowe centrum dystrybucyjne, które ma wzmocnić obsługę rosnącej sieci sklepów.

W połączeniu z projektem Dino Oil pokazuje to szeroko zakrojoną strategię ekspansji – od retailu, przez logistykę, po sektor paliwowy, który może stać się jednym z kluczowych kierunków rozwoju.

Masz dla nas ciekawy temat lub wystrzałową nowinę? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy z Waszej okolicy!

Tu powstaje Dino w Wilanowie. Na osiedlu raczej nie wieje luksusem