CS2

i

Autor: Valve

CS2

Ta zmiana w CS2 spowoduje, że nasze postacie będą częściej umierały. Fani komentują „to przesada”

2023-08-30 11:27

Nadal nie mamy oficjalnych informacji o tym, kiedy gracze będą mogli porzucić CS:GO i przesiąść się na nowego Counter Strike'a 2. Nie zmienia to jednak faktu, że nieustannie posiadacze dostępu do bety testują nowości oraz zdają raporty. Najnowsza zmiana Valve informuje nas o destrukcyjnym działaniu bomby, która będzie bardziej zabójcza.

Spis treści

  1. Zabójcza bomba w CS2
  2. Fani nie pochwalają tego pomysłu

Aktualnie o CS2 wiemy naprawdę dużo, a główną zmianą będzie odświeżenie najpopularniejszej gry FPS oraz nowy system granatów, który ma wpłynąć na rozgrywki rankingowe i e-sportowe. W internecie znajdziemy również masę tych niepotwierdzonych informacji wskazujących na wiele nowości, takich jak odświeżony tryb rankingowy, czy sezony w grze. Do graczy dotarła jeszcze jedna, bardzo istotna wiadomość, mianowicie podkładana przez atakujących graczy bomba będzie posiadać zwiększone obrażenia po jej detonacji na mapie. Ta wiadomość nie spotkała się z ciepłym przyjęciem.

Zabójcza bomba w CS2

W CS2 Valve chcę dodać do rozgrywki również jeden bardzo ważny element, który może wpłynąć na przebieg rundy, a może i nawet całego meczu. Mowa tutaj o podkręceniu obrażeń, jakimi będzie częstować graczy podłożona bomba. Co to może oznaczać? Z pewnością nie raz udało wam się zrobić Ninja Defuse'a, kiedy to inni gracze rozpoczęli łowy lub zwyczajnie chcieli zachować broń ze względu na swoją ekonomię. Od teraz będzie trzeba podejmować decyzję w zależności od sytuacji, ponieważ drużyna broniąca wybuchu, ale z małą ilością zdrowia raczej zawsze będzie musiała uciekać. To może być idealna sytuacja dla zawodników CT, która podczas rundy eco nie będzie miała zbyt dużo do stracenia.

To również może nadać większego znaczenia końcówką rundy, kiedy to zwierzyna będzie stawiać się łowcą. Atakujący gracze prawie zawsze będą musieli uciekać na drugą stronę mapy, aby ich postacie nie otrzymały śmiertelnych obrażeń od bomby, a to będą mogli wykorzystać antyterroryści.

No dobrze, ale przejdźmy do suchych liczb, które mówią nam nieco więcej o zwiększeniu obrażeń oraz zasięgu oddziaływania fali uderzeniowej po wybuchu bomby. Na te zmiany uwagę zwrócił użytkownik Reddita, 4kJacky. W nieco ponad trzyminutowym materiale porównał obrażenia graczy w Counter-Strike: Global Offensive oraz w nadchodzącym CS 2.

Zacząć warto od tego, że bomba na każdej mapie w CS ma określony przez twórców licznik obrażeń”, czyli liczbę odbieranego hp, oraz „radius” – zasięg oddziaływania fali uderzeniowej po wybuchu. Na udostępnionym materiale widać, jak bardzo zwiększą się te wartości w CS2.

Za przykład posłuży nam tutaj mapa De_Overpass:

  • CS:GO – damage: 500 HP / radius: 1750 metrów;
  • CS 2 – damage: 650 HP / radius: 2275 metrów.

Fani nie pochwalają tego pomysłu

O dziwo to rozwiązanie nie przypadło do gustu graczom, którzy rozpisywali się pod udostępnionym materiałem w serwisie Reddit. Jeden z użytkowników zaznaczył, że twórcy trochę przesadzili - „To szaleństwo, że musisz przejść całą drogę do respawnu T/CT, aby nie odnieść żadnych obrażeń od bomby podłożonej na A”.

Nie zabrakło również śmieszków, którzy nie rozumieją tego, jak bomba może wyrządzić takie szkody graczom, skoro nie niszczy niczego innego do okoła. - „Bomba, która wyrządza ci szkody przez ściany lub całą podłogę, nie niszcząc niczego innego, jest gówniania”.

Te rozwiązania wprowadzone przez Valve najprawdopodobniej sprawdzimy już niedługo, ponieważ o potencjalnej dacie premiery pełnej wersji CS2 wypowiedzieli się ostatnio komentatorzy turnieju Gamers8.

M jak miłość. Nietypowy ślub Kasi i Jakuba. Szokujący powrót Mateusza. ZWIASTUN nowego sezonu

Ile wiesz o grze CS:GO? 10 punktów zdobędą tylko prawdziwi Global’e

Pytanie 1 z 10
Jaką mapę nazywa się potocznie De_Polska?