Kobieta e-commerce 2023: automatyzacje, AI, recommerce wśród nagrodzonych projektów konkursu

i

Autor: Canva.com Zdjęcie poglądowe

Wydarzenia

Kobieta e-commerce 2023: automatyzacje, AI, recommerce wśród nagrodzonych projektów konkursu

2023-05-25 10:16

Znane są już laureatki drugiej edycji konkursu „Kobieta e-commerce 2023”, organizowanego przez Fundację Kobiety e-biznesu wraz z partnerami. Jury nagrodziło 8 kobiet wyłonionych spośród 180 zgłoszeń. Internauci w ogólnopolskim głosowaniu wybrali Hannę Żudziewicz. Nagrodę specjalną i tytuł „Osobowości Rynku” 2023 otrzymała Weronika Marczuk. Finałowa gala odbyła się 18.05.2023.

Konkurs „Kobieta e-commerce” to najważniejsze wyróżnienie dla kobiet angażujących się w branżę e-commerce w Polsce. Ideą corocznego konkursu jest docenienie i podkreślenie wkładu przedsiębiorczych kobiet w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, w tym handlu internetowego w Polsce.

Policyjny pościg za kierowcą uciekającym kradzionym autem

W drugiej edycji do konkursu wpłynęło ponad 180 zgłoszeń. Profesjonalne Jury , w skład którego zasiadali przedstawiciele branży e-commerce oraz biznesu online podczas obrad zdecydowało o przyznaniu statuetek „Kobieta e-commerce 2023” oraz wyróżnień w 8 kategoriach: „Najlepszy sklep internetowy”, której partnerem jest Allegro, „Technologia dla e-commerce” (partner Audioteka); „Najlepszy e-marketing” (partner Ceneo), „Przedsiębiorcza mama w e-commerce” (Allaboutlife.pl), „Odpowiedzialny e-commerce” (MODIVO), „The best influencer for e-commerce” (Agencja They.pl), „Najlepszy start-up e-commerce” (Przelewy24), „Innowacja w e-commerce” (InPost).

W tegorocznej edycji zgłoszenia oraz nominacje były na bardzo wysokim poziomie. Różnorodność i innowacyjność projektów zaskoczyła pozytywnie organizatorów. Wiodące trendy to automatyzacja, która poprawia działanie e-biznesu, wykorzystanie AI w e-biznesie, odpowiedzialny e-commerce, produkcja i sprzedaż wyrobów z uwzględnieniem troski o planetę. Kolejny rok z rzędu widać także, że influencerki mają ogromy wpływ na promowanie marek, a także tworzą własne e-biznesy, bazując na zbudowanych społecznościach.

Nagrody w konkursie „Kobieta e-commerce 2023”

Ze względu na niezwykle wysoki poziom zgłoszeń jury konkursu zdecydowało o przyznaniu 8 nagród głównych oraz 9 wyróżnień. Dodatkowo zarząd fundacji przyznał specjalne wyróżnienie - tytuł „Osobowości Rynku” - Weronice Marczuk za zaangażowanie na rzecz wojny w Ukrainie. „Nagroda internautów” przypadła influencerce Hannie Żudziewicz, która uzyskała największą liczbę głosów internautów oraz otrzymała nagrodę finansową i kurs językowy od eTutor.

Laureatki w poszczególnych kategoriach:

• „Najlepszy sklep internetowy” (partner Allegro): Magdalena Karpińska - współzałożycielka sklepu KARMNIK.org.

• „Technologia dla e-commerce” (partner Audioteka): Anna Korc, współtwórczyni Digimans AI.

• „Najlepszy e-marketing” (partner Ceneo): Irina Lastovjak rozwijająca start-up - „FUTURE WORLD ON”

• „Przedsiębiorcza mama w e-commerce” (partner Allaboutlife.pl): Joanna Rułkowska - prowadzi internetowy portal Prawo mamy

• „Odpowiedzialny e-commerce” (partner MODIVO): Zosia Zochniak - stworzyła sklep recommerce „Ubrania Do Oddania”.

• „Innowacja w e-commerce” (partner InPost): Paulina Walkowiak - współtwórczyni technologii dla e-commerce w kategorii analityki behawioralnej - cux.io.

• „Najlepszy start-up for e-commerce (partner Przelewy24.pl): Marta Górnicka, prowadzi sklep 1240.design z ceramiką artystyczną ze Stanów i Kanady.

• „The best influencer for e-commerce” (partner They.pl): Hanna Żudziewicz - na swoim instagramie pokazuje, jak wygląda jej życie jako mamy, tancerki, kobiety pracującej.

Prezentacje wszystkich laureatek można znaleźć tutaj.

Gala „Kobieta e-commerce 2023”

Podczas gali wizualnych emocji dostarczył pokaz mody Tatuum i Kazar oraz prezentacja najnowszego modelu elektrycznego Volvo C40 Recharge.

Odbył się również panel dyskusyjny poświęcony trendom w e-commerce. Wzięli w nim udział eksperci i liderzy rynku: Aleksandra Szol z MODIVO, Marcin Grzelak eTutor.pl, Jakub Gierszyński ZDROWIT oraz Marcin Wolnicki z Ceneo.

  • Organizatorami konkursu jest Fundacja Kobiety e-biznesu we współpracy z partnerami.
  • Partnerzy konkursu: Allegro, MODIVO, CENEO, InPost, Audioteka, Przelewy24, They.pl, Progressivo.
  • Partnerzy gali: DMCom, Volvo Car Warszawa, Danone, CEDC, Kazar, Tatuum, eTutor.

Źródło informacji: Fundacja Kobiety e-biznesu

QUIZ: którą postacią z Harry'ego Pottera jesteś? Sprawdź już teraz!

Pytanie 1 z 10
W wolnej chwili wolisz: