Takiego rozwiązania nie wprowadził jeszcze żaden z oddziałów Regionalnej Organizacji Turystycznej w kraju. Jego celem jest ułatwienie turystom pobytu w naszym województwie.
- Do tej pory nasza strona miała charakter bardziej wizerunkowy. Informowaliśmy o atrakcjach i zachęcaliśmy do ich odwiedzenia. Teraz już, za pomocą tej platformy, turyści będą mogli kupić konkretną ofertę turystyczną. Za pomocą praktycznie dwóch kliknięć szybkiego przelewu będzie można kupić sobie nocleg, zniżkę do restauracji czy bilet do atrakcji turystycznej – wyjaśnia Magdalena Osełka ze świętokrzyskiego ROT-u.
Swoje oferty na platformie sprzedażowej ROT-u proponuje już około 40 podmiotów. Wiadomo jednak, że na tym nie koniec.
- Ta baza rośnie nam cały czas. Jesteśmy otwarci na współpracę z nowymi podmiotami, nie tylko z tymi, które są zrzeszone w Regionalnej Organizacji Turystycznej. Praktycznie może do nas dołączyć każdy i w każdym momencie – zaznacza Magdalena Osełka.