Fani Leosi i Błońskiego nie od dziś wiedzą, że ta para potrafi zaskakiwać. Od kiedy pod koniec 2023 roku ogłosili, że są razem, konsekwentnie budują swoją relację na oczach fanów. W jednym z wcześniejszych filmów para odpowiadała na trudne pytania, również te o dzieci. Young Leosia mówiła wprost:
Chciałabym poukładać sobie sprawy różne swoje i już mieć to dziecko. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości. Wiadomo, nie da się tak powiedzieć, że za pół roku będę w ciąży, za rok, bo to też wiadomo, że zależy od organizmu. Jak się uda to się uda czasami. Im szybciej, tym lepiej w sumie
- powiedziała raperka.
Kacper Błoński zareagował entuzjastycznie, dając fanom do zrozumienia, że temat założenia rodziny jest w ich planach. Nic więc dziwnego, że gdy niedawno pojawił się wpis "Baby is coming" ozdobiony pluszakami i pastelową scenerią, internet zawrzał.
Leosi i Błoński ochłodzili entuzjazm fanów... lodami!
Jak się jednak okazało, "dziecko" to nowy produkt sygnowany przez parę. "Corny Baby" to autorskie lody Leosi i Kacpra o karmelowym smaku, z dodatkiem popcornu, oblanym białą czekoladową polewą. Cena - 3,99 zł - dostępne m.in. w sieci Żabka.
Nie brakowało subtelnych wskazówek. W piosence „Labubu” nagranej z Ekipą, Kacper Błoński rzuca wers:
Twe usta słodki smak. Wiem, że to Corny Baby
- co dziś nabiera zupełnie nowego znaczenia.
Marketingowy twist Leosi i Błońskiego to przykład, jak skutecznie wykorzystać emocje i ciekawość internautów. Najpierw wielki szum, potem słodkie zaskoczenie.