SPORTOWA GORĄCZKA W RADIU ESKA

2006-11-21 11:18

Polska reprezentacja pojedzie na Euro 2004

Tym razem na EURO 2004 nie zabraknie polskiej reprezentacji!

Radio ESKA i Coca-Cola ratują honor polskiej piłki nożnej i kompletują jedenastkę, która wyjedzie do Portugalii w finałowej fazie piłkarskich Mistrzostw Europy. Powołanie do zwycięskiej drużyny otrzymają słuchacze biorący udział w konkursie rozgrywanym pod hasłem „Sportowa Gorączka”.
Oprócz sportowych emocji na lizbońskim stadionie, finałową jedenastkę czeka też wiele atrakcji turystycznych.

Kampania radiowa rozpoczęła się 31 maja czterodniową akcją teaserową, zachęcającą słuchaczy Radia Eska do wzięcia udziału w konkursach. Codziennie, począwszy od 4 czerwca, spośród wszystkich zgłoszonych uczestników konkursu, w drodze eliminacji, wyłaniany jest jeden zwycięzca. W ten sposób po jedenastu dniach zostanie skompletowana cała "zwycięska drużyna", która reprezentować będzie w Portugalii sportowego ducha Polski.

Sponsorem akcji jest Coca-Cola. Akcja wspiera promocję konsumencką napojów Coca-Cola, Fanta i Sprite pod hasłem "Sportowa Gorączka". Koncepcja konkursu oraz plan aktywności radiowych i prasowych zostały opracowane przez Radio Eska i agencję IQ Marketing. Aktywacje radiowe wzmacnia kampania prasowa w Super Expressie. Obsługę komunikacji SMS-owej w ramach konkursu radiowego zapewnia firma One-2-One.

--------------------------------------------------------------------------------
Dodatkowych informacji udziela:

Beata Goczał, specjalista ds. PR Projektu Radiowego Radio Eska, Gold FM i Time,
0 694 404 019