Cztery rozgłośnie Radia Eska znalazły się w pierwszej piątce lokalnych stacji radiowych, które od stycznia do lipca br. zarobiły najwięcej na reklamach.
Liderem rynku lokalnego po pierwszych siedmiu miesiącach br. jest Eska Wrocław. Jej przychody z reklam bez autopromocji wyniosły w tym okresie 12,1 mln zł. Tym samym pozycję lidera wśród lokalnych rozgłośni straciło po kilku latach stołeczne Radio Pogoda.
Tuż za Eską Wrocław plasuje się - na drugim miejscu w rankingu - Eska Warszawa. Stacja osiągnęła wpływy z reklam na poziomie ok. 11,3 mln zł.
Lokalne stacje radiowe Przychody 1 ESKA Wrocław 12 109 991 zł 2 ESKA Warszawa 11 269 000 zł 3 POGODA Warszawa 11 230 879 zł 4 ESKA Poznań 8 854 753 zł 5 ESKA Łódź 7 878 526 zł 6 PARADA Łódź 6 243 318 zł 7 KAROLINA Katowice 5 798 746 zł 8 RMI FM Poznań 5 545 872 zł 9 Radio PLANETA Bytom 5 438 430 zł 10 KOLOR Warszawa 4 819 672 zł Źródło: Expert Monitor , dane cennikowe bez autopromocji, I-VII 2004
Pozostałe dwie Eski w rankingu rozgłośni lokalnych to Eska Poznań – 8,9 mln zł i Eska Łódź – 7,9 mln zł.
Udział Grupy Radiowej Time (Eska + Gold FM) w rynku reklamy radiowej wyniósł w lipcu br. 14 proc. Osiągnięte w tym miesiącu przychody z reklam były o 42 proc. wyższe niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Monitoring Expert Monitor obejmuje 81 stacji radiowych w Polsce.
Dodatkowych informacji udziela: Beata Goczał, Specjalista ds. PR Grupy Radiowej Radio Eska, Gold FM i Time, 0 694 404 019
Eska zarabia coraz więcej na reklamach
2006-11-21
11:18
Eski w czołówce lokalnych stacji radiowych pod względem przychodów z reklam