Spis treści
- Zwiastun "Wicked: Na dobre" wielkim sukcesem! Ponad 100 mln w dobę
- Czy druga część "Wicked" ma szansę stać się hitem?
- "Wicked: Na dobre" - kiedy premiera w polskich kinach?
Zwiastun "Wicked: Na dobre" wielkim sukcesem! Ponad 100 mln w dobę
Jak podaje Variety, pierwszy zwiastun filmu "Wicked: Na dobre" okazał się spektakularnym sukcesem, przyciągając aż 113 milionów wyświetleń w ciągu zaledwie 24 godzin od premiery. To wynik, który nie tylko przewyższa osiągnięcia zwiastuna pierwszej części "Wicked" (75 milionów odsłon w tym samym czasie), ale także plasuje produkcję na poziomie największych hitów ostatnich lat, takich jak "Barbie" Grety Gerwig.
Tak imponujący start zwiastuna wyprzedza również inne głośne tytuły, w tym "Beetlejuice Beetlejuice" czy "Igrzyska śmierci: Ballada ptaków i węży". Fani zareagowali entuzjastycznie, dzieląc się w sieci emocjami i wzruszeniem po obejrzeniu kluczowych scen oraz muzycznych fragmentów z filmu. Niektórzy już wróżą wielomilionową frekwencję i sukces kinowy.
Czy druga część "Wicked" ma szansę stać się hitem?
Sukces pierwszej części "Wicked" był niepodważalny. Film zarobił globalnie ponad 750 milionów dolarów, bijąc rekordy otwarcia dla musicali i zdobywając uznanie krytyków oraz widzów na całym świecie. Tak mocna pozycja startowa sprawia, że prognozy dla "Wicked: Na dobre" są bardzo optymistyczne.
Eksperci przewidują, że kontynuacja może osiągnąć nawet 900–950 milionów dolarów przychodu, a niektórzy wskazują, że jeśli film powtórzy sukces pierwszej części i poradzi sobie z konkurencją premierową, może zbliżyć się do magicznej granicy miliarda dolarów. Wysokie zainteresowanie zwiastunem oraz pozytywne reakcje fanów tylko wzmacniają te prognozy.
"Wicked: Na dobre" - kiedy premiera w polskich kinach?
Polscy widzowie nie będą musieli długo czekać na kontynuację musicalowego hitu. Oficjalna premiera kinowa filmu "Wicked: Na dobre" w Polsce została zaplanowana na 21 listopada 2025 roku, czyli tego samego dnia, co światowa premiera. Dystrybutorzy oraz twórcy zapowiadają szeroką kampanię promocyjną, a wydarzenie ma szansę stać się jednym z najważniejszych filmowych debiutów jesieni.
Fani musicali i wielbiciele produkcji z międzynarodową obsadą, jak Cynthia Erivo i Ariana Grande, już teraz mogą rezerwować czas na powrót do magicznej Krainy.