Sieć Dino oferuje pracę. Planuje zatrudnić ponad tysiąc osób. Na jakie stanowiska?

i

Autor: Materiały prasowe Dino

Handel

Sieć Dino wkracza do sieci. Czy i tutaj odniesie sukces?

2024-04-18 16:27

Sieć Dino Polska planuje rozszerzyć swoją działalność o handel w internecie. Dokładnie w branży kosmetycznej. Spółka bowiem przejęła udział w drogerii internetowej eZebra. Czy Dino rzuci wyzwanie największym graczom na rynku takim jak Rossmann czy Hebe? Kolejne kroki ku temu zostały poczynione!

Sieć Dino Polska wkracza na rynek internetowy? Rzuci wyzwanie gigantom?

17 października zarząd Dino zawarł przedwstępną warunkową umowę ze spółką eZebra.pl i jej wspólnikami. W wyniku tej umowy Dino ma przejąć 75 procent udziałów w drogerii internetowej. Teraz umowa po wielu miesiącach oczekiwań w końcu została dopięta.

Łączna cena za udziały wyniosła 63 mln zł (kwota ta podlegać będzie weryfikacji według wybranych rzeczywistych danych finansowych na dzień zamknięcia), z czego 11,5 mln zł zasiliło eZebra jako wkład z tytułu objęcia przez spółkę nowych udziałów w kapitale zakładowym eZebra i wesprze jej dalszy rozwój, a kwota 51,5 mln zł stanowiła zapłatę za istniejące udziały – czytamy w komunikacie.

eZebra prowadzi drogerię internetową pod adresem ezebra.pl, która oferuje szeroką paletę artykułów kosmetycznych i perfumeryjnych oraz akcesoriów z kategorii uroda, zdrowie, pielęgnacja osobista i gospodarstwo domowe. Czy drogeria należąca do sieci Dino rzuci wyzwanie największym graczom na rynku w tej branży? Czas pokaże.

Sieć Dino szturmem podbiła polski rynek

Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2.

Masz dla nas ciekawy temat lub wystrzałową nowinę? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy z Waszej okolicy!