Żabka otwiera sklepy sezonowe. To ukłon w stronę turystów. Sprawdź, gdzie powstały

i

Autor: Materiały prasowe Żabki

Innowacje

Nowy pomysł Żabki. Już niebawem będą abonamenty na posiłki

Sieć sklepów Żabka będzie wprowadzać nowy, innowacyjny pomysł. Chodzi o subskrypcję posiłków od śniadań, przez obiady po kolacje.

Żabka słynie z nietuzinkowych pomysłów. Przypomnijmy, że w Warszawie hot doga, zrobi nam robot, a jesienią ubiegłego roku sieć sklepów, uruchomiła usługę subskrypcji kawy serwowanej w jej sklepach. W ramach „Kawonamentu” w cenie 49 zł za 30 dni klient może kupić w Żabce jedną kawą dziennie dowolnej wielkości za nieco ponad 1,6 zł. „Kawonament" reklamowała Maryla Rodowicz. Jednak to tylko dwa przykłady tego sprawnego marketingu.

Co do wielu różnorodnych ofert sieci sklepów Żabka, przypomnijmy o nowych produktach, które zostały wprowadzone w maju tego roku, mowa o nuggetsach, stripsach i frytkach! 

Dopiero co konsumenci poznali zasady „ Kawonamentu”, a już mogą przygotowywać się na następną, oryginalną ofertę.

Żabka z nowym pomysłem. Subskrypcja na posiłki

- Oferta „Kawonamentu" wzbudziła wśród naszych klientów bardzo duże zainteresowanie, zyskując stałych odbiorców. Pozytywny odbiór tego typu rozwiązania był dla nas sygnałem, że jest duża grupa klientów, którzy chcą z tego typu ofert korzystać. Odpowiadając na ich potrzeby, pracujemy nad nowymi subskrypcjami. Jeden z pomysłów dotyczy oferty gastronomicznej zawierającej propozycje produktów z Żabki na śniadania, obiady i kolację – do wyboru - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Żabki.

Co więcej, szczegóły oferty nie są jeszcze znane. Nowa usługa prawdopodobnie będzie skierowana do użytkowników aplikacji mobilnej Żappka, z której korzysta ponad 6 mln użytkowników.

Przez 5 miesięcy wielkopolscy policjanci używają drona. Pokazali nagrania