badanie

i

Autor: pixabay.pl

Wielkopolanie nie narzekają ( za bardzo ) na skarbówkę. Są wyniki kontroli

2022-07-04 13:00

Krajowa Administracja Skarbowa po raz kolejny sprawdziła, jak Polacy oceniają wizytę w urzędzie skarbowym. I okazuje się, że wcale nie jest tak źle!

„Klient w centrum uwagi KAS" to badanie, które sprawdza czy narzekamy, czy raczej jesteśmy zadowoleni z wizyty w urzędzie skarbowym. W Wielkopolsce ankiety wypełniło do tej pory ponad 10 tysięcy osób i aż 82% z nich ocenia swoją wizytę pozytywnie.

Wyniki badań w Wielkopolsce kształtują się na podobnym poziomie do wyników ogólnopolskich. Nieco lepiej od średniej krajowej klienci w naszym województwie ocenili skuteczność pierwszego kontaktu. Jest to dla nas ważny wskaźnik, bo zależy nam na tym, aby podatnicy mogli załatwić swoje sprawy podczas jednej wizyty. Jest to możliwe dzięki systemowi rezerwacji wizyt, który daje naszym pracownikom możliwość przygotowania się do spotkania z konkretnym, umówionym klientem - mówi Małgorzata Spychała-Szuszczyńska, rzecznik prasowy Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

Badanie ocenia m.in. poziom skuteczności pracy urzędników oraz poziom satysfakcji klientów.

QUIZ. Poniedziałkowy test z wiedzy ogólnej. Już przy 8/10 możesz nazywać się geniuszem

Pytanie 1 z 10
W sobotę przerwana została wspaniała seria zwycięstw Igi Świątek. Na jakiej liczbie się zatrzymała jej passa?
Źródło: Wielkopolanie nie narzekają ( za bardzo ) na skarbówkę. Są wyniki kontroli