Fit Lovers zrobili zwykłe zakupy w popularnym markecie. "Tysiąc złotych. Strasznie drogo..." [WIDEO]

2022-11-19 20:00
Fit Lovers zrobili zakupy za 1000 złotych w popularnym markecie. Ile udało im się za to kupić?
Autor: YouTube: Fit Lovers Fit Lovers zrobili zakupy za 1000 złotych w popularnym markecie. Ile udało im się za to kupić?

Ile jedzenia można kupić za tysiąc złotych? Na zakupy do sklepu sieci Makro wybrała się w ostatnim czasie popularna para polskich youtuberów Mateusz Janusz i Pamela Stefanowicz, działająca w sieci pod pseudonimem Fit Lovers. Swoje zapasy pokazali w jednym z nowszych filmów opublikowanych na kanale YouTube.

Fit Lovers zrobili zakupy za 1000 złotych w sklepie Makro. Ile udało im się za to kupić?

Ceny produktów spożywczych, ale nie tylko, rosną w zastraszającym tempie. Nie umknęło to uwadze jednym z lepiej zarabiających influencerów w Polsce - Mateuszowi Januszowi oraz Pameli Stefanowicz, parze działającej w sieci pod pseudonimem Fit Lovers. W ostatnim czasie postanowili wybrać się na nieco większe zakupy do sklepu sieci Marko. Za całość zapłacili około tysiąc złotych. – Jezus Maria, tysiąc złotych. Strasznie drogo... – skomentowali. Ile udało im się za to kupić? Możecie zobaczyć na filmiku, który opublikowali na swoim kanale YouTube i sami ocenić, czy to mało czy dużo.

Drastyczne podwyżki w sklepach spożywczych

Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, średnie ceny podstawowych produktów były w październiku o ponad 16% wyższe niż rok wcześniej, a koszyk najtańszych artykułów po raz pierwszy przekroczył granicę 200 złotych. Dwucyfrowe podwyżki objęły aż siedem kategorii produktów. Najbardziej zdrożały artykuły tłuszczowe (72%), nabiał (27%), używki i piwo (27%) oraz dodatki (24%).

– Z danych zebranych przez ASM Sales Force Agency wynika, że w 10 na 13 sieci objętych badaniem, ceny w październiku br. były wyższe niż we wrześniu. Spadki cen odnotowano jedynie w kanale e-grocery (2,77%) oraz w sklepach Auchan (3,52%) i Lidl (0,13%). Największe podwyżki odnotowano w sieci Selgros Cash & Carry (4,48%). W ujęciu rocznym wzrost cen zaobserwowano we wszystkich 10 analizowanych sieciach. Były to m.in.: Intermarché (9,35%), Selgros C&C (9,28%) czy Makro C&C (8,91%). Największy wzrost cen koszyka odnotowano w sieci Carrefour, w której średnia cena koszyka w październiku 2022 r. była wyższa aż o 48,81 zł niż przed rokiem, tj. o 10,90% – czytamy w raporcie z badania.

Najdroższe sieci sklepów w Polsce

FIT BURGER DRWALA, MOVE FEDERATION, HITY SKOCZKÓW, FURY PIŁKARZY | ESKA XD #062
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE